SOM FUTBOLISTES DE PRIMERA!!!!

La nostra escola, ha participat una vegada més, en la 39a Jornada Escolar de Futbol Sala organitzada per ACEll amb la col·laboració de Special Olympics Catalunya, la Fundación Leo Messi i la Fundació Cruyff, el darrer 14 de març.

La nostra representació estava formada per un grup d’alumnes a partir dels 8 anys que s’han entrenat durant tot el que portem de curs per poder participar en  “Proves Adaptades”.  Aquestes consistien en completar un circuit amb diferents activitats motrius relacionades amb el futbol ubicades en el CEM Mundet. Els més grans, fins els 20 anys, han pogut participar en els partits de la competició per equips en les instal·lacions de la Meiland.

Ens explica Patricia que l’equip Maria Felip, integrat per alguns/es alumnes de les aules 5 i 6, va afrontar dos partits ben emocionants, on es va poder apreciar la col·laboració i l’esforç de tots els nois i noies, guanyant un merescut segon lloc en la seva categoria.

La jornada esportiva per equips, va concloure amb una derrota i una victòria, i van ser premiats amb una copa per ocupar el segon lloc de la seva categoria.

Tots vam marxar amb el cap ben alt per poder haver gaudit d’un magnífic dia, compartint moments amb diferents escoles d’arreu de Catalunya i creant, així, un ambient ben esportiu i agradable.

Com sempre, aquestes activitats  ens ajuden a que els nostres nens i nenes, noies i nois, puguin adquirir hàbits saludables i esportius que els ajuden a créixer i a ser millors persones.

La jornada per a tots i totes, va transcorre amb molta esportivitat, molts riures i uns entrepans boníssims que vam menjar amb moltes ganes després del gran esforç per aconseguir un munt de medalles i el trofeu per equips.

Els més petits encara  van tenir temps i força de poder gaudir d’un temps de lleure en un parc, super modern, proper al nostre punt d’espera de l’autocar que ens tornava a casa, ens ho vam passar d’allò més bé i va ser una manera divertida d’acabar aquest dia futboler.

Us deixem algunes imatges que, com sempre, son molt emotives quan tracten de superar-nos cada dia una mica més i demostrar que tots podem ser futbolistes de primera!!!!

CLICA PER VEURE LES IMATGES