OBEÏM AL REI CARNESTOLTES I ARRIBEM A L’ESCOLA AMB MÚSICA AL CAP

El rei Carnestoltes ens esperava expectant aquest matí de dimarts, no estava prou segur de que seguiríem l’ordre d’aparèixer amb els nostres caparrons divertits i plens de música… Però nosaltres per a la disbauxa som molt obedients, aquesta setmana és el que toca. Ahir ens va quedar molt i molt clar!!!!!

Us deixem algunes imatges del que ha passat avui pels nostres passadissos, pel pati, per les aules, baixant de l’autocar, al vestíbul… No us ho perdeu!!!!!

CLICA PER VEURE ELS NOSTRES CAPS DIVERTITS

També us informem que finalment la festa de divendres ha patit alguns canvis. Tot començarà a les 10 del matí al pati de l’escola i no ens haurem de traslladar a l’espai de Can Tintorer, us esperem en el nostre vestíbul i ja us anirem sorprenent!!!