LA COMISSIÓ D’INCLUSIÓ DE LA CIUTAT, REP EL PREMI CIUTAT DE GAVÀ 2023 DE SOLIDARITAT I ACCIÓ CÍVICA

L’Espai Maragall va acollir el darrer dimarts 28 de març, el lliurament dels Premis Ciutat de Gavà, uns guardons que es convoquen cada dos anys per reconèixer la feina feta en àmbits diversos del nostre municipi, com són la sostenibilitat i l’ecologia, l’economia i el comerç, la solidaritat i l’acció cívica, els esports i la salut, la cultura i l’educació, i el Premi d’Honor.

A aquest lliurament, van convocar a la nostra escola, perquè des del seu inici, una representació del claustre ha participat sempre en la Comissió d’Inclusió de la ciutat aportant idees i col·laborant en el disseny d’activitats i idearis que ajuden a sensibilitzar a la nostra població de la realitat dels nostres infants i joves. Des de diferents terrenys, com el laboral, l’oci, la conscienciació… hem estat per poder aportar el nostre granet de sorra, som educació especial però sempre hem cregut en la inclusió del nostre alumnat i per això sempre estarem presents en totes les iniciatives que facilitin aquest procés, que malgrat ple d’obstacles, anem avançant progressivament.

Aquest any, han premiat la tasca realitzada al llarg dels anys d’aquesta comissió rebent-lo en la categoria de Premi Ciutat 2023 de Solidaritat i Acció cívica. Van pujar a l’escenari per compartir el premi amb totes les entitats i persones voluntàries, que han treballat en aquesta comissió, la nostra cap d’estudis, Patri, i l’Enea, alumna de la nostra escola en representació de tots els seus companys i companyes, també la mare i el germà del nostre alumne Dairon en representació de les famílies i també com a voluntària activa en aquesta comissió. Va ser un moment molt emotiu i esperançador de poder anar assolint fites en aquest camí cap a la inclusió real de tothom.

Us anirem informant  de totes les accions que es realitzen a la nostra ciutat en aquest àmbit i recordeu que hi ha un article anterior que us parla d’una d’elles celebrada recentment, el Fest-Inc, on vam tenir una presència important com escola i que ens va deixar molt bones sensacions al poder mostrar la nostra feina a la ciutat i donar visibilitat de tot el que fem en l’àmbit de la comunicació i el llenguatge. Seguim…