FESTA DE LA DIVERSITAT D’ASDIVI

Com ja ens havien anunciat, la Gala dels premis Asdivins, va ser un autèntic esdeveniment únic, ple d’actuacions en directe, vídeos i altres activitats que vam gaudir des del més gran al més petit. El passat dissabte 4 de novembre vam tenir el plaer d’anar a la festa de la diversitat que l’entitat ASDIVI va organitzar al Centre de Recursos per a Joves, CAN XIC. Alguns joves de la nostra escola, que també comparteixen el seu temps d’oci dins aquesta entitat, van assistir a la festa representant i presentant el vídeo de la Supermoguda del Club Super3. A més, l’escola va ser un dels afortunats en rebre un premi a la millor cançó de “Som un Equip”. Entre les entitats col·laboradores estaven els nois i noies de Caviga que molt elegantment ens van servir el berenar, alguns d’ells exalumnes de l’escola i als que van tenir l’oportunitat de saludar.

Aquí us deixem un vídeo de l’acte gravat per l’Ajuntament de Viladecans

VÍDEO DE LA FESTA DE LA DIVERSITAT