FELIÇOS ANIVERSARIS, EN CONFINAMENT, PERÒ MOLT ESPECIALS

Sabeu com ens agrada celebrar-ho tot a la nostra escola, i dins d’aquest tot estan els aniversaris. Els aniversaris son moments de la vida molt especials que ens recorden que tenim la gran sort de poder créixer, de saber que encara seguim en el camí d’assolir fites, de poder millorar, de poder seguir gaudint dels que estimem i de gaudir de que ens estimin. Aquests dies de confinament aquestes sensacions son més importants que mai, per això hem volgut que els nostres nens i nenes, els nostres nois i noies, des de les seves llars, poguessin sentir que estem tots aquí, recordant el seu dia meravellós i, amb més imaginació que mai, fer-los arribar la nostra felicitació.

Durant el mes d’abril han fet anys  Milene, Jordi, Zain i Stalin, i molt aviat també podrem felicitar a Tasním que fa anys els proper 5 de maig i a Cristian A. el proper 21. Un mes molt bonic que intentarem que amb aquest ambient festiu que tots sabem crear, encara ho sigui més.

Us comentem que, en aquest espai, anirem compartint les vostres felicitacions, les imatges i/o vídeos que heu fet ja i que segurament seguireu aportant per properes celebracions.

Si feu una ullada a l’enllaç veureu quines caretes de felicitat fan els nostres homenejats i amb quanta passió els seus companys, companyes i equip de l’escola, els hi envien els desitjos més màgics.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FELICITACIONS