ELS PROFESSIONALS DE L’ESCOLA TAMBÉ ENS QUEDEM A CASA

Bon día famílies,

Arrel de tots els vídeos i fotos que estem rebent aquests dies de part de tots els alumnes, els professionals de l’escola vam pensar que estaria bé obrir també les portes de casa per ensenyar algunes activitats que estem fent durant aquesta quarantena.

Dit i fet, es va proposar la idea i a tothom li va semblar genial i fantàstic. En quatre dies teníem vídeos de persones ballant, passant l’aspirador, cuidant les plantes, cuinant, llegint, tocant música, dibuixant, fins i tot, fent el pi a la terrassa!! Molts també van optar per gravar-se amb els seus gats o gossos, fent exercici o jugant amb els seus fills a saló de maquillatge! Tot un munt d’activitats senzilles però afegint un toc d’allò més artístic.

Totes aquestes imatges es van intentar condensar en un mateix vídeo. I, amb una cançó molt adequada per aquests dies, vam voler transmetre, a tots els alumnes i famílies, desitjos d’esperança i tranquil·litat, fent-vos saber que també nosaltres estem a casa i que ens recordem moltíssim de vosaltres.

Molts professionals que ens acompanyen en el nostre dia a dia, com a escola, no han pogut sortir en aquest vídeo. Us transmetem el seu recolzament, a totes les famílies, i una abraçada molt càlida. De part de l’Ana de l’ONCE, el Jose Miguel i el Manel de l’ACELL, la Jahaira, els monitors i transport de piscina, professionals de l’escola que estan de baixa…

Aviat ens tornarem a trobar i ens donarem una abraçada ben forta!

L’equip de professionals que us estima,

CEE Maria Felip Duran

AQUÍ EN PODEU VEURE EL RESULTAT (s’obrirà en una nova pestanya)

O clicant directament aquí:

També us deixem aquí un carrusel amb alguns dels professionals que no han pogut sortir al vídeo: