ELS PETITS VISITEN L’AULA MULTISENSORIAL DE CAVIGA

Aquest curs, a la guia educativa que ofereix l’ajuntament de Gavà, vam trobar nous tallers i activitats. Una de les novetats que l’aula 1 va escollir, va ser la visita a la nova sala multisensorial que estrenava el Centre Ocupacional Caviga. Ja sabem els beneficis que aporten aquestes sales multisensorials i la utilitat que tenen al oferir una estimulació diferent a les activitats més convencionals que realitzem cada dia,  una percepció sensorial diferent a traves d’altres materials com les llums, les olors, la música, i tot això, en un entorn de calma que convida a descobrir el món.

El passat dimarts 12 de març ens vam desplaçar amb transport públic fins el centre Caviga de Viladecans. Allà ens vam rebre els responsables de dinamitzar aquesta activitat. Vam poder saludar antics alumnes del nostre centre i alguns professionals amb els que mantenim un vincle educatiu.

Moltes gràcies a Caviga per aquesta proposta!!

Us deixem unes imatges que vam recollir d’aquest dia.

ENLLAÇ PER VEURE LES FOTOS