ELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA TREBALLANT MOLT I MOLT AMB L’ACOMPANYAMENT DE LES SEVES FAMILIES

Des del primer minut del confinament dels nostres nens i nenes, el primer que ens va preocupar va ser l’acompanyament emocional a les seves famílies, els vam voler transmetre que, des de la distància obligada, nosaltres estàvem disposats en tot moment a atendre els seus dubtes, les seves preocupacions, a ajudar-los a dissenyar noves rutines, a donar-los idees per adaptar els espais domèstics que des de aquell 13 de març s’havien  de transformar  en una mica escola, ludoteca, parc infantil, sala de ball i fins i tot  en sala de psicomotricitat utilitzant molt la imaginació i reconvertint els recursos, que tenien a l’abast, en els elements necessaris per fer-ho lo més creïble possible.

La implicació de les famílies ha estat exemplar per tal de que els nostres alumnes poguessin enyorar el menys possible la nostra intervenció presencial i, des d’aquí, els volem enviar un fort aplaudiment, similar al que fem totes les tardes a les vuit, per agrair-los la forta connexió que han demostrat en tot moment amb les nostres propostes i comunicacions, sou els millors!!!

També hem volgut que els nostres nens i nenes poguessin continuar connectats amb la dinàmica de treball que portàvem a l’escola, per això els alumnes de l’aula 1 i 2, els més petits i petites de l’escola, reben periòdicament amb  pautes per a les famílies propostes de treball en format de dossier d’aprenentatge vinculat a diferents unitats temàtiques: La setmana cultural, les vacances de primavera, els oficis, la fira dels espàrrecs a casa…  amb activitats perceptives, de lecto/escriptura, amb propostes plàstiques, culinàries, motrius, de llenguatge comunicatiu, de llenguatge matemàtic…i amb links que els porten a pàgines interactives amb continguts didàctics, lùdics, de contes, de música… Sempre amb la consigna que només son propostes i que les famílies podran optar a realitzar-les d’acord amb les seves necessitats del moment i sense cap data de caducitat, l’organització ha de ser totalment flexible donades les condicions extraordinàries que estem vivint.

Des d’aquest article anirem vinculant els dossiers que els anem enviant per si poden ser d’utilitat per altres centres i també podreu accedir a les fotos i vídeos que els nens ens envien treballant a tope!!!

CLICA PER VEURE FOTOS I VIDEOS DE LES VOSTRES APORTACIONS DES DELS DOSSIERS D’APRENENTATGE

CLICA AQUÍ PER VEURE I DESCARREGAR DOSSIERS D’APRENENTATGE DE L’AULA 2

TREBALLS AULA 1 DURANT EL CONFINAMENT