EL ZOMBIEWALK I LA NOSTRA TARDA CASTANYERA

Com ja us vam anticipar, la celebració de Halloween i la nostra tradicional diada castanyera, aquest curs estava plena de sorpreses i novetats. El zombiewalk va resultar una passejada terrorífica però molt divertida i musical  pels carrers de Gavà fins arribar al Parc del Mil·lenni, vam anar acompanyats per les famílies que van poder unir-se a la gresca i ja en l’auditori vam esmorzar, cantar i ballar… un matí de samarretes tacades de sang i fetge i molts riures.

La diversió va continuar per la tarda amb l’arribada d’una castanyera molt especial, la mare i el germà de la Nerea, van arribar de la muntanya carregats de castanyes i moniatos i malgrat que la calor no acompanyava gaire no ens vam poder resistir de fer-lis l’honor de menjar-les i gaudir d’una bona estona al pati de l’escola amb música i balls, les festes de tots plegats les hem enyorat durant tots aquests anys i aquestes estones son un regal meravellós per relacionar-nos i compartir bones sensacions.

Us deixem algunes imatges de la nostra jornada festiva, pels carrers i a l’escola.