CONCURS DE BATUTS PER ACOMIADAR EL CURS

Estimades famílies,

Aquest curs a l’escola Maria Felip hem volgut acabar fent no una sinó dues festes!!

La primera festa va ser un concurs. Es va posar a prova l’originalitat, la destresa i la mà de cuiners que tenen els nostres nens i nenes, nois i noies. Totes les aules van presentar un còctel, gelat, sorbet o batut. Havia de ser alguna cosa fresqueta i que et vingués de gust en aquestes dates plenes de caloret!

L’aula 1 va presentar un batut de fruita de la passió, era original, estava bo i tenia un color preciós!!

A l’aula 2 van fer un gelat d’allò més original, sabor a festuc!

L’aula 3 va elaborar un batut que segur que ens ve de gust a tots/es, un batut de galeta Oreo!

L’aula 4 es va decantar per un plat més saludable i conegut: broquetes de fruita.

Els alumnes de l’aula 5 van fer un sorbet molt refrescant i amb un sabor perfecte i innovador: un sorbet de cacauet.

Finalment, els nois i nois de l’aula 6 van posar el toc més festiu del concurs, fent un Còctel San Francisco, sense alcohol. Van fer una barreja de sucs i grosella que va donar un resultat propi de restaurant!

En acabar el tast de tots els batuts, es va procedir a fer les votacions. Mitjançant plafons i enquestes, tots els alumnes de l’escola van poder votar pel seu còctel preferit!

Va estar un dia molt divertit i a més, ens vam anar amb la panxeta plena cap a casa!

AQUÍ US DEIXEM UN CARRUSEL PER A QUÈ VEIEU TOTS ELS BATUTS I GELATS QUE ES VAN ELABORAR