CARNAVAL, CARNAVAL

Com cada any, el passat divendres dia 21 de febrer va tenir lloc l’esperada rua de carnaval. Aquest any, la temàtica era lliure, per tant cada alumne venía amb la disfressa de casa. I, hem de dir que, agraïm moltíssim a totes les famílies la seva dedicació ja que, els nois i noies han portat unes disfresses d’allò més elaborades i originals.

Va començar la jornada amb una desfilada pel pati fins a l’escenari acompanyada, per suposat de la música més marxosa del moment. Cada aula va anar sortint i desfilant a mesura que la nostra presentadora, la Laura, els anava cridant pel micròfon.

En acabar la desfilada, vam sortir al carrer baixant tota la avinguda Eramprunyà de Gavà, fins a la plaça Catalunya. Va ser un moment de festa i emoció on nens, famílies i professors caminàvem junts, ballant i saludant a la gent que passava pel carrer.

A la tornada a l’escola, va continuar la festa amb un piscolabis per tothom, mentre sonava la música.

Un dia complet, ple de goig i alegria.

CLIQUEU EN AQUEST ENLLAÇ PER VEURE LES FOTOS D’AQUELL DIA

AQUÍ PODREU VEURE ALGUNES FOTOS DE LES CONSIGNES DE LA SETMANA DE CARNAVAL