BON NADAL A TOTHOM!

Aquest curs, tot i no ser un any comú no podiem deixar de celebrar el Nadal.

Degut a les circumstàncies que estem vivint hem hagut d’adaptar la nostra festa per cumplir totes les mesures de seguretat, tot i això, no hem deixat de passar-nos-ho d’allò més bé.

Ja que no ens hem pogut reunir tots per poder fer cagar el tió, se’ns ha acudit fer una espècie d'”Amic Invisible” que consistia en regalar-nos un tió fet a mà, entre les diferents aules. I, com ho hem fet? Anant a buscar el tronc, decorant-lo i vestint-lo. Ah! I, sobretot, donant-li de menjar durant tota la setmana!!! Una vegada han estat tots llestos, només faltava que una persona secreta de cada classe lliurés la seva obra d’art a l’aula corresponent.

A la nostra felicitació de Nadal en podeu veure el resultat!

Una altra activitat que hem fet durant tota la setmana ha estat elaborar atrapasomnis, per penjar els nostres desitjos per aquest Nadal. A més, formaran part de la decoració nadalenca del vestíbul de l’escola. Voleu veure com ha quedat?

Després d’aquesta setmana tan plena d’activitats nadalenques, solament queda culminar amb un matí carregat de regals. L’últim dia de cole, com no podia ser d’altra manera, el tió de cada aula ha cagat uns torrons deliciosos de xocolata i ametlles. A més, hem comptat amb la visita d’un personatge molt i molt especial que estava desitjant repartir regals entre tots els nens de l’escola: el Pare Noel!!!! Tots els nens i nenes il·lusionats i amb molta emoció han anat a rebre allò que el Santa Claus els hi havia portat! Quina sort!!

Per últim, per tal de donar un punt musical a la festa, hem elaborat un video ballant una nadala d’allò més moderna amb disfresses nadalenques per tenir un bon record d’aquest curs.

Esperem que us agradi!