L’ESCOLA I HORARIS

El centre Esperança és una escola pública d’Educació Especial ubicada al barri de La Bordeta de Lleida.

El centre atén alumnes a temps complet i amb modalitat d’escolaritat compartida. Els nois i les noies són tant de Lleida ciutat com de la resta de la província.

Els alumnes s’organitzen en:

• L’ESCOLA:

A l’escola hi ha 9 unitats d’alumnes amb discapacitat cognitiva i algun d’ells amb pluridiscapacitat, agrupats en els ESPAIS 1, 2 i 3.

HORARI: Matí 9:30h.-13:00h. Tarda 15:00h.-16:30h.(servei de menjador i transport)

• AIS (Aules Integrals de Suport):

A les AIS hi ha 3 unitats d’alumnes. En aquest estadi treballem amb alumnes amb trastorns mentals greus amb comorbiditat amb trastorns de la conducta.

HORARI AIS PRIMÀRIA: Matí 9:30h.-13:00h. Tarda 15:00h.-16:30h. (servei de menjador i transport)

HORARI AIS SECUNDÀRIA: Matí 8:30h.-14:30h.