FIRA ELS ÀNGELS

Benvolgudes families! Amb motiu de l’aviat comiat del curs 23/24, estem realitzant les activitats pròpies d’aquestes dates. Activitats on compartir amb companys i companyes de tota l’escola! Barrejar-nos, acompanyar-nos els uns als altres i gaudir de la bona sintonia que es genera.

La calor ens porta les fires, les festes majors i aquells jocs d’aigua que ens fan refrescar-nos i donar la benvinguda a l’estiu. Avui a l’escola hem participat de diferents atraccions: tirar gots amb pilotes, fer punteria, pescar aneguets, castell inflable entre d’altres.

Ha estat una jornada ben divertida, voleu veure que bé ens ho hem passat?

Clicant en la següent imatge podreu accedir a totes les fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *