Al llarg d’aquest primer trimestre, com a grup classe, hem estat gaudint de diferents sessions a l’aula d’estimulació. Aquest espai ens ofereix un entorn segur i acollidor, pensat per afavorir el benestar, la calma i el desenvolupament sensorial de cada infant.
A través de les llums, els colors i altres estímuls visuals, hem pogut experimentar, explorar i divertir-nos tot respectant els ritmes i les necessitats de cadascú. Les activitats realitzades ens han ajudat a potenciar l’atenció, la comunicació i les emocions positives en un ambient tranquil i agradable.
L’aula d’estimulació s’ha convertit en un espai de descoberta i gaudi, on cada petit progrés té un gran valor i on compartim moments significatius com a grup.
Clicant en la següent imatge podreu accedir a les fotografies amb el codi facilitat.



