Xerrada de la Marató de TV3
Dijous, 27 de novembre vam fer una sessió divulgativa sobre el càncer en què ha participat l’alumnat del centre. El ponent ha estat l’Adrià Herreros, un jove estudiant de 6è curs de Medicina que ha estat cobrint la campanya educativa de la Marató als centres educatius de l’Alt Urgell. Aquesta malaltia, tan present al nostre […]
Xerrada de la Marató de TV3 Llegeix més »












