BON NADAL!

Queridas familias,
Les deseamos que disfruten de unas Felices Fiestas en compañía de sus seres queridos y que el 2022 les traiga muchos regalos, pero especialmente salud. Retomaremos las clases el próximo 10 de enero.
FELIZ NAVIDAD !
——–
Estimades famílies,
Desitgem que gaudeixin d’unes Bones Festes en companyia… Llegeix més»

Anul·lació de la visita del Rei Mag

Estimats alumnes i famílies, lamentem informar que el Rei Mag que ens pensava visitar demà, ens ha comunicat que, degut a l’increment de casos de COVID, ja no podrà passar-se pel col·legi. Malgrat això, ens ha dit que no cal que ningú es preocupi, perquè… Llegeix més»

Campanya de recollida d’aliments

Com cada any per aquestes dates, l’Acadèmia fa una campanya de recollida d’aliments per a la gent necessitada del barri. Els alumnes de 4t d’E.S.O. s’encarregaran, des d’avui dimarts fins al proper divendres 17, de muntar un parell de taules al carrer, difondre la campanya… Llegeix més»

Taller de dibuix urbà

El passat dissabte 27 de novembre, dues de les nostres alumnes van participar, com a representants del centre, en un taller de dibuix urbà.
L’activitat estava organitzada per la coordinadora d’AMPAS ENDAVANT i va tenir lloc a Torre Barrina.
Per començar l’activitat, van veure i comentar una… Llegeix més»

Nadal a l’escola

Estimades famílies, us informem que, davant l’increment de casos de COVID que s’estan donant en els darrers dies i seguint les darreres recomanacions de les autoritats, l’escola ha decidit actuar amb prudència i no realitzar la tradicional representació nadalenca que tenia lloc al desembre. Decorarem… Llegeix més»

Visita Guàrdia Urbana

Divendres 19 de novembre, els alumnes de 1r d’ESO van rebre a l’escola la visita de la Guàrdia Urbana.
La xerrada va ser sobre un cas pràctic i real: un judici sobre el viberbullying, amb la finalitat de prendre consciència de la seva importància, així com… Llegeix més»