Ens visiten els Bombers

Hola, amics i amigues!

El passat 14 de desembre vam fer un simulacre a l’escola del Pla de la Font.

Per això ens va venir un camió de bombers i vam aprofitar per fer fer preguntes sobre què havíem de feren cas de perill.

El Jordi, que és un bomber molt amable, ens va contestar totes les preguntes i encara ens va fer més explicacions sobre el seu camió i totes les coses que hi porta.

Moltes gràcies!

Festival de Nadal 2017

Un any més els/les alumnes de la Zer ens han fet gaudir amb una representació, diferents cançons i un poem que no ha deixat indiferent a ningú!

Aquest any el festival s’ha fet a Gimenells. Felicitats a tots els que han fet que hagi estat un dia entranyable!

Bones festes!

A Gimenells, fem endevinalles a 1r i entrevistes a 2n

Per practicar el català, els Conillets, que fan 1r, han escrit unes endevinalles:

Els Pandas, que ja fan 2n, han escrit una entrevista per parelles i han entrevistat 3 persones que treballen a l’escola:

Sortida a l’entorn: la sembra del blat

Aquest matí, els alumnes de Cicle Inicial de Gimenells hem fet una sortida caminant a veure com se sembra el blat.

Hem sortit ben abrigats a les 9 del matí i hem anat observant les plantacions, les granges i els sistemes de regadiu. Quan hem arribat al camp del Miguel Angel, ell estava sembrant les llavors de blat amb el tractor i la sembradora. Ha parat el tractor i ens ha explicat com funcionaven els atuells i com es feia la tasca de sembrar. Més endavant, tornarem a veure com neix, com creix i com el recol·lecten. Aquest és un projecte que dura tot el curs.

Sortida al Parc Astrònomic

Aquest divendres a la tarda els alumnes de la ZER Ponent vam fer la primera sortida del curs tots junts.
Va estar tota una aventura!
Ens vam agrupar per escoles, fent dos grans grups. Un va tenir una mica més sort i va poder fer observació directa… Llegeix més»

FEM PANELLETS AL VILOT!

Avui, com cada any, a l’escola ens hem ficat el davantal per cuinar uns panellets boníssims!

Setmana de la progamació

La Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als diferents països de la Unió Europea com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.

Se celebra del 7 al 22 d’octubre de 2017.

Tots els centres educatius, universitats, associacions… que organitzen alguna activitat relacionada amb la programació al llarg de la CodeWeek o en dates posteriors, estan convidats a fer-les totes visibles.

La nostra ZER participarà amb una activitat que durem a terme el proper dimecres dia 18 d’octubre per la tarda.

L’activitat consistirà en uns tallers adreçats als alumnes de Primària. En aquests tallers treballaran diferents apartats de programació amb CODE. El nivell de dificultat serà variable i dependrà dels nivells de coneixements de l’activitat que ja tenen els alumnes.

Celebrem l’aniversari del bibliobús!

Com cada mes, avui ens ha visitat el bibliobús.

Aquesta visita però, ha esta molt especial, perquè el bibliobús celebra 30 anys i per celebrar-ho, hem fet una festassa!

Aprofitant que demà comença la Festa Major, l’Ajuntament i l’AMPA ens han fet un esmorzar molt bo i saludable. Després ha vingut un conta-contes i ens en ha explicat 3 contes molt divertits: La Caputxeta Vermella, La máquina de fer deures, i El regal d’en Miquel.

Nosaltres també els hem fet un bon regal: tots els nens del col·le hem fet un dibuix agraïnt la sort que tenim que cada mes ens visiti el bibliobús amb tota la fantasia del món a dins.

Gràcies!

Festa de fi de curs

Com cada curs, quan s’acaba, estem tots plens d’emocions, sobretot pel comiat, i sobretot als nostres alumnes de 6è curs, que ja s’han fet grans i aniran el curs que ve a l’institut. Elles i ells van ser protagonistes de la festa, els hi vam donar les orles, els vam fer les fotos i ens van regalar un clàssic: el ball de bastons.

Aquest curs vam decidir acabar la festa de manera lúdico-esportiva amb una ballada de zumba, que l’Ares Soler, molt amablement ens va fer suar MOLT!!! Va ser mooolt divertit!

fi de curs

ÚLTIM DIA D’APADRINAMENT LECTOR

El dijous passat vam celebrar l’últim dia d’apadrinament lector.

Ens vam instal·lar a l’aula de música i….

La Clàudia, la Júlia i la Pilar ens van explicar un conte!!!

Ho van fer molt bé!! Ens va agradar molt!!! La millor despedida
que podíem haver tingut!!!