Pla de Formació de Zona. Curs 2023-2024

Es prioritzaran les formacions sobre: competències professionals docents, inducció a la docència, centres educatius en línia, cultura digital, nous contextos i recursos per al desenvolupament professional, aprenentatge competencial, educació inclusiva, perspectiva de gènere, educació per a la sostenibilitat, evidències d’impacte (avaluació).

Calendari de gestió

Oferta d’activitats PFZ 2023-24 (2n torn)

Inscripció a les activitats del 8 al 18 de gener de 2024
Consulta d’assignacions 30 de gener de 2024

La lectura literària de 0 a 18 anys: enregistraments i materials didàctics

Els tres documents d’orientacions per treballar l’educació literària en tots els nivells educatius, publicats pel Departament d’Educació, estan pensats per acompanyar els docents en el desplegament del nou currículum a l’aula.
A continuació trobareu els enllaços en els quals podeu recuperar les xerrades que es van… Llegeix més»

La dispersió de l’atenció: educar entre la saturació i la resistència

Avui no us podeu perdre la conferència La dispersió de l’atenció: educar entre la saturació i la resistència a càrrec de Fernando Hernández, professor emèrit de l’Area de Didàctica de l’Expressió Plàstica  i Joana Sancho, catedràtica emèrita de Tecnologies Educatives del Departament de Didàctica i Organització… Llegeix més»

Formació. Les aules pel futur en els centres educatius: Disseny i implementació (40h)

Formació dirigida a aquells equips directius i responsables de coordinació interessats a implantar el Projecte Aules pel Futur en els seus centres educatius.
El curs proporcionarà eines útils i pràctiques que facilitin als equips la innovació fonamentada pedagògicament i informada amb la recerca, usant les TIC, a partir de redissenyar espais educatius i incorporar metodologies actives per respondre a les necessitats educatives del segle XXI.… Llegeix més»

Certamen literari escolar en llengües d’origen

Ja està oberta la convocatòria del 20è Certamen Literari Escolar en Llengües d’Origen.
Si esteu interessats en participar-hi, podeu consultar els següents enllaços: