Recomanem que telefoneu al 938220413 abans de venir

Què és la identitat digital?

Què és la identitat digital? Com la podem ajudar a construir? De quins recursos disposem?
L’equip de la subxarxa COMD va presentar aquest webinar, molt recomanable, de la Subxarxa de Comissió Digital en el qual la Davínia Ligero del Programa EduCAC del Consell de l’Audiovisual de… Llegeix més»

Setmana de la Natura 2024

La Setmana de la Natura té lloc del 22 de maig al 5 de juny, durant la qual diferents associacions, fundacions, ajuntaments, escoles o empreses organitzen en total més de 500 activitats sense ànim de lucre per a la conservació de la natura arreu de Catalunya.
Pots participar:
1. Des de… Llegeix més»

Convocatòria Premis Aprenentatge Servei 2024

Un cop més, la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge Servei i l’ONG Educo, amb la col·laboració del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports, impulsa la iniciativa dels Premis Aprenentatge Servei per reconèixer l’esforç i compromís en la millora de la societat per part dels nens, nenes i joves.
Es tracta d’accions… Llegeix més»

STEAMcat Programa d’Innovació

Recordeu que està oberta la convocatòria de programes d’innovació educativa. Termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 22 de maig de 2024 (inclòs).
Dins aquest grup de programes hi trobem l’STEAMcat.… Llegeix més»

Nou recurs: SuperCampus

El Departament d’Educació i 3Cat engeguen SuperCampus, la plataforma educativa que oferirà un espai de continguts educatius en català lligats al currículum escolar. La plataforma proporcionarà als docents una plataforma fàcil d’utilitzar, universal, segura i gratuïta on… Llegeix més»

Jornada Observació Entre Iguals

El dia 1 de juny de 2024, de 9 del matí a 2/4 d’1 del migdia tindrà lloc la Jornada d’observació entre iguals als locals de Rosa Sensat.
En aquesta jornada es presentaran els resultats de la recerca “Observació entre iguals com a desenvolupament professional docent”,… Llegeix més»