Nou web del programa d’innovació FAIG

El programa d’innovació experimental Fent per Aprendre, Imaginant Globalment (FAIG) estrena un nou lloc web. FAIG és un programa experimental de suport a la innovació del Departament d’Educació de Catalunya promogut per la Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum.
L’objectiu d’aquest nou web és oferir… Llegeix més»

Què pot fer la biblioteca escolar per a donar suport als vectors del currículum d’educació bàsica?

Amb l’objectiu de reforçar l’aplicació dels vectors del currículum d’educació bàsica, des del Servei de Suports i Recursos Lingüístics, han creat el material que us adjuntem a continuació. Aquest té com a finalitat explorar les possibilitats que les biblioteques escolars poden oferir per a aquest… Llegeix més»

Formacions vinculades al desplegament de robòtica i panells. INSCRIPCIONS OBERTES

El Departament d’Educació ha definit, en el marc del Pla d’educació digital de Catalunya, diferents accions amb l’objectiu d’acompanyar als centres educatius en la seva transformació digital. Una d’aquestes accions inclou la realització d’activitats formatives lligades a la dotació d’equipament de robòtica als centres educatius.

A partir del… Llegeix més»