iw_menu muntilingue  Final

• Quina seria la manera de crear dos menús diferents segons l'idioma utilitzat? és a dir que segons l'idioma escollit les opcions estiguin en l'idioma corresponent. En aquesta mateixa web el menú que té no es modifica encara que canviïs l'idioma de la interfície.

Enhorabona pel treball realitzat.

Nota: al menú es deia inicialment WHMenú i li he hagut de treure l'accent per tal que funciones sense problemes.

Albert.

• Hola Albert, et comento alguna cosa:

-Amb l'iwvhmenu no es pot crear un menu multilingüe governat per la llengua triada per l'usuari. Sí que es podria fer un governat pel tipus d'usuari (que uns usuaris ho veiessin en una llengua i uns altres en una altra) però evidentment, això no és el mateix.

-Evidentment, sí que pots crear blocs laterals de menú que surtin en la llengua de la interfície (a més, en Zikula es manega això d'una forma molt més còmode que en Postnuke).

-També pots obtenir un menú semblant al del iwvhmenu descarregant-te alguns themes que ja integren el menú multilingüe (pots mirar a zikula.es, és un theme basat en Blanktheme). Amb aquesta opció es poden fer moltes coses però evidentment el seu ús no serà tan fàcil com el de iwvhmenu: hauràs de remenar plantilles per canviar les coses, crear la llibreria en català,...

-Sobre el problema dels accents. El problema ja està fixat i no passarà a la versió definitiva. Si l'has de tornar a instal·lar, en comptes de treure accents, pots canviar la codificació de l'arxiu a ISO (o ANSI).

Atentament,

Joan

• Joan,

gràcies per la teva ràpida resposta.

El tema de crear grups diferents és inviable tractant-se d'una web de 2500 usuaris http://www.patinar-bcn.org. La idea és que canviant l'idioma canvii completament la interfície automàticament.

El menú de zikula ja he vist que es pot i que ha millorat en aquest aspecte el muntillenguatge però no em permet crer uns menus tant versàtils i agradables d'aspecte com amb iwhmenu. També m'agradaria que el menú fos independent al theme escollit i així poder canviar més fàcilment.

Es podria crear una copia del mòdul i d'aquesta manera crear menus diferents segons idioma o alguna cosa similar?

En tot cas espero que ho mireu de tenir en compte en una propera versió doncs el més freqüent en una web feta amb Català i en general és que sigui multilingüe.

Gràcies per tot.

Editat per: AlbertP, 08/Juliol/2008 - 09:05
  • Hola Albert,

Està previst que la propera versió del mòdul sigui multi idioma. El que no et puc dir és quan estarà disponible, ja que hi ha moltes coses a atendre que en aquests moments ens són més urgents.

De tota manera, pots comptar en què això que comentes existirà.

Cordialment,

Albert

• Perfecte. Esperaré amb impacìència aquesta nova versió. Si hi ha alguna cosa en la que us pugui donar un cop de mà únicament heu de dir-ho.

Albert.

Editat per: AlbertP, 08/Juliol/2008 - 12:48
  •     Hola Albert,

Si fas servir el Zikula, pots provar el mòdul menutree. Permet crear blocs de menú amb diversos nivells. No és multiidioma, però pots crear un bloc per a cada idioma.

Salutacions,

Toni

Aquesta llista mostra els usuaris actius durant els darrers 30 minuts.