Validació Nodes- Moodle

Validació Nodes- Moodle

per ELISABET ALSINA PAGES -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

en principi he lligat la validació de la web amb la del Moodle però quan intento validar-me em dona error. No se què faig malament. Els rols es mantindran no?

Per altra banda volem implemetar una mena d'agenda d'incidències semblant a la que teniem a la intranet. Aquesta agenda era accessible tan sols pel professorat. La manera que se m'ha acudit és generar un calendari i inserir-lo en un document dins del node de professorat. És aquesta l'opció més semblant?


Gràcies

Bet Alsina

http://agora.xtec.cat/iesvilatzara/





En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Validació Nodes- Moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Bet!

en principi he lligat la validació de la web amb la del Moodle però quan intento validar-me em dona error. No se què faig malament. Els rols es mantindran no?

Hem revisat la configuració i està tot correcte. A més, hem pogut accedir des de Nodes amb un usuari del Moodle. Ens podeu indicar amb més detalls quin és l'error que us apareix (si és possible adjuntant una captura de pantalla) i amb quin usuari heu fet les proves per intentar esbrinar on està el problema? 


Per altra banda volem implemetar una mena d'agenda d'incidències semblant a la que teniem a la intranet. Aquesta agenda era accessible tan sols pel professorat. La manera que se m'ha acudit és generar un calendari i inserir-lo en un document dins del node de professorat. És aquesta l'opció més semblant?

Si el que voleu és un sistema perquè el professorat pugui notificar les incidències als equips de les aules del centres, la nostra recomanació és que li feu una ullada a aquesta pàgina: http://agora.xtec.cat/nodes/incidencies-informatiques/

Si això encaixa amb el que necessiteu i teniu dubtes sobre com crear aquests formularis i/o sobre com incrustar-los al vostre espai Nodes, ja ens direu.


Una abraçada i bones festes!

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Validació Nodes- Moodle

per ELISABET ALSINA PAGES -

Hola Sara,

pel que fa a la primera qüestió ja he vist que si funciona. El dia que hi vaig estar treballant no hi va haver manera.


Pe que fa a la segona, el que em proposes no és el que necessitem. AL meu centre l'agenda d'incidències la fem servir per anotar-hi i  informar sobre qui hi ha de sortida, qui està malalt, qui ha sortit i a quina hora.... EN qualsevol moment el claustre ho pot consultar.


Gràcies


Bet Alsina



En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Validació Nodes- Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

en aquest cas jo el que faria és crear un calendari compartit només pel claustre i dins del nodes "Professorat" afegiria un giny text amb l'enllaç a aquest calendari. D'aquesta manera, el professorat tindrà un enllaç directe. Com ho veus?

El que no seria recomanable és fer públic aquest calendari per posar un giny ja que, tot i que al nodes del claustre només podrien entrar el professorat el calendari no deixa de ser públic al web i pel que dius conté dades sensibles.


Fins ara,
Mònica