Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Administrador Sec. d'Institut Santa Coloma de Cervelló
Canvi de versió del Moodle
by Administrador Sec. d'Institut Santa Coloma de Cervelló - Wednesday, 24 June 2015, 1:04 PM

Ens han comunicat que s'està duent a terme el canvi de versió del Moodle a tots els espais d'Àgora per actualitzar-la a una nova versió, la versió 2.8.6.

Hem fet comprovacions i sembla que no hem de tenir problemes amb els cursos creats en el nostre centre. Si no fos així, si pel que sigui us apareix algun tipus de problema ens ho podeu comunicar,.

Picture of Juan Pedro Arcos Escribano
Orientació escolar 4t d'ESO
by Juan Pedro Arcos Escribano - Friday, 27 February 2015, 5:38 PM

Les famílies podeu consultar des d'aquí mateix, el  Curs d'orientació escolar i professional ..
 Per accedir pas a pas només heu de clicar a 4t d'ESO dins de l'apartat Categories de cursos que podeu trobar en aquesta pàgina inicial. Posteriorment seleccionareu el Curs Orientació escolar i professional i l'opció Entra com a invitat.
 Aquesta entrada us permet consultar però, és clar, no us permet intervenir-hi ja que aquesta opció està restringida a l'alumnat amb el seu codi d'usuari i la seva contrasenya.

Picture of Juan Pedro Arcos Escribano
Moodle en marxa!
by Juan Pedro Arcos Escribano - Sunday, 26 October 2014, 5:43 PM

L’actualització de dades i de continguts ja està feta i alguns cursos Moodle ja estan en marxa.

Si teniu problemes per a l’accés a un curs concret us podeu adreçar al professor/a editor del curs o a Juan P. Arcos.

Ànims!

Skip course categories