Vivim de prop el Torrefarrera Street Art Festival

Durant els primers dies de classes, hem visitat amb el grup de visual i plastica d 4t a varis dels artistes que estaven presents en el TSAF (Torrefarera Street Art Festival), a banda de veure de prop les seves creacions.

En aquestes imatges estem amb Ioke,nom artistic del Fernando,un peruà afincat a Barcelona. Tambe varem estar amb el Juanjo Surace d’Argentina (guanyador del premi final) i amb la Goya Torres de Mexic i l’Asier& Mus a l’escola  La Creu. Va ser una molt bona experiencia pels nostres alumnes el contacte amb els creadors, vivint el proces de treball en directe.

i aquesta es la guanyadora, obra de Juanjo Surace

Preparem la 2a Marxa Solidària i Saludable de final de curs! Save the Children!

El proper dijous 21 de juny es realitzarà la segona Marxa Solidària i Saludable de final de curs, serà l’activitat de centre prevista per a les quatre primeres hores. Aquest dia, tots els alumnes i professors, recorrerem diferents entorns naturals de Torrefarrera i Rosselló. Els… Llegeix més»