Procés electoral del Consell Escolar de l’Institut Joan Solà

ballot-1294935_640Us informem que, d’acord amb la resolució ENS/2172/2016, de 13 de setembre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics (DOGC 28/09/2016), el dia 15 de novembre s’inicia el procés per dur a terme la renovació dels membres del Consell Escolar.

Podeu consultar el CALENDARI DEL PROCÈS

Podeu accedir a les cartes informatives per alumnat o per pares i mares.

No ho dubteu, participeu !!

Altres events importants per anotar a l’agenda

• Inici de les campanyes de recollida de taps, piles, mòbils vells, organitzades pel Comitè Ambiental de l’Escola Verda Joan Solà. CADA DIMECRES al primer pati (10:10h)

Posem en marxa la campanya de 3R!!

Des del Comitè Ambiental i la Coordinació del projecte Escola Verda Joan Solà, aquest curs volem que les iniciatives relacionades amb la sostenibilitat arribin el millor a tot l’alumnat, i per això tenim delegats ambientals a tots els grups classe.
Precisament per informar a cada… Llegeix més»