Escola Verda

El projecte Escola Verda respon a una intenció d’innovar incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

escolaverda

Els objectius principals són promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del seu entorn.

Els eixos d’acció se centren en:

• Fomentar la recollida selectiva. Al centre es fa la recollida selectiva del paper, envasos, oli, piles i taps.
  • Dies senyalats verds. Per treballar la conscienciació, la protecció pel mediambient i la preocupació per temes de sostenibilitat. Al centre es preparen activitats concretes per la setmana de la prevenció de residus (primera quinzena de novembre), el dia de l’aigua (21 de març) i al juny fem una jornada on treballem algun aspectes concret.
  •  A més a més, el treball en mediambient i sostenibilitat es treballa de manera transversal des de tots els departaments.