Celebrem el Nadal!
    de Laura Bataller - viernes, 19 de enero de 2018, 11:30

El passat divendres 22 de desembre els alumnes de secundària vam gaudir d'un matí al Parc Central de Nou Barris, esmorzant i fent cagar el tió.

Projecte diversificació curricular 1r trimestre
    de Laura Bataller - martes, 9 de enero de 2018, 21:35

Els alumnes del projecte de diversificació curricular, han estat realitzant uns tallers de cuines de món, durant aquest 1r trimestre.

En el següent vídeo, ho podeu veure:

Imagen de Laura Bataller
    Concerts Turó per a la comunitat (Nadales populars per a flauta i cant)
    de Laura Bataller - martes, 9 de enero de 2018, 12:49

Els alumnes de 4t ESO de la optativa de música i d'espurna, el dilluns 18 i dimarts 19 de desembre van anar a realitzar els concerts de Nadal en casals i escoles bressol del barri.

En el següent video, hi teniu una petita mostra:

Concurs Turó Chef 1r ESO
    de Laura Bataller - martes, 9 de enero de 2018, 12:41

L'alumnat de 1r va participar al concurs Turó Chef per tal de finalitzar el projecte que han realitzat sobre l'Esmorzar. Consistia en realitzar en grup un esmorzar saludable, equilibrat i creatiu.

Cafè pedagògic famílies alumnat 1r ESO
    de Laura Bataller - lunes, 8 de enero de 2018, 13:00

El passat 20 de desembre es va realitzar el primer cafè pedagògic amb les famílies de l'alumnat de 1r. El tema a tractar va ser: Com afrontar als canvis de l'adolescència? Realitzat per la psicòloga Eli Aulet.

SORTIDA FILMOTECA DE CATALUNYA 1rESO
    de Laura Bataller - martes, 12 de diciembre de 2017, 22:08

Aquest dimarts 12 de desembre, els alumnes de 1rESO han assistit a una sessió de cinema per tractar els drets humans des d’un punt de vista audiovisual mitjançant la reflexió a través d’activitats participatives i intervencions de col·lectius que treballen directament els temes proposats.

JORNADA DE LA CIÈNCIA 2017
    de Laura Bataller - martes, 12 de diciembre de 2017, 13:22

El passat divendres 17 de novembre, tots els alumnes del centre van disfrutar de tallers, xerrades... relacionades amb el món de la ciència. Gràcies a tots per la vostra participació!

En els dos videos següents podeu veure les activitats realitzades.

Sortida amb les famílies
    de Laura Bataller - martes, 21 de noviembre de 2017, 23:23

El passat dissabte 18 de novembre vam sortir a fer una passejada conjunta famílies, alumnes i professors, va ser una bona experiència que tornarem a repetir.