Imagen de Raul Bru
Concerts de Música Turó Primavera Estiu 2017
de Raul Bru - viernes, 28 de julio de 2017, 09:15

El dia 19 de juny al gimnàs de l’institut es var realitzar els quatre concerts de MÚSICA TURÓ PRIMAVERA ESTIU 2017. Tots vàrem poder gaudir de la interpretació musical de l’alumnat de 3r i 1r. En el concert vàrem poder gaudir de músiques de pel·lícules: Pirates del Caribe, Star Wars, Doraemon i Shin shan. Felicitats per a tots, intèrprets i públic.

Imagen de Raul Bru
CONCERTS TURÓ PER A LA COMUNITAT
de Raul Bru - sábado, 22 de julio de 2017, 19:27

El dia 20 de juny de 2017 es varen realitzar els tres darrers CONCERTS TURÓ PER A LA COMUNITAT i amb ells hem finalitzat l'acció de Projecte d'Aprenentatge i Servei Comunitari per l'alumnat d'ESO.

Amb aquest vídeo podreu conèixer l'acció que ha portat tanta feina i ha aportat tanta satisfacció a alumnat, professors i públic.

Felicitar a tothom que ha participat en l'acció.

Arnald Pannon
Professor de Música

Festa de l'espuma
de Anna Bosch - lunes, 26 de junio de 2017, 22:22

Per despedir aquest curs 2016-17 ens hem remullat amb una fira d'estiu de jocs d'aigua i hem ballat amb una festa de l'escuma! Bon estiu a tots!

Comiat - 4t d'ESO
de Anna Bosch - lunes, 26 de junio de 2017, 22:21

Aquests últims dies ens hem estat acomiadant dels nostres estudiants de 4t d'ESO, entre graduació, aniversari i repartiment de notes. Us trobarem molt a faltar! Que tingueu molta sort en la nova etapa que comença!

Festa de la Ciència - UB
de Anna Bosch - lunes, 26 de junio de 2017, 22:17

El 12 de maig els alumnes de 3r d'ESO van anar a la III Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona. Un dels grups participants del nostre institut va guanyar la gimcana en la que van participar tots els centres, i des de la UB ens han fet arribar dessuadores, gorres i llibretes pels participants del grup. Enhorabona!

Turolímpics 2017
de Anna Bosch - lunes, 26 de junio de 2017, 22:09

Dimarts passat, dia 20 de juny, vam celebrar la IV edició dels Jocs Turolímpics. Tenim una colla de guanyadors!

TV3 - 4t d'ESO
de Anna Bosch - lunes, 26 de junio de 2017, 21:59

El dia 19 de juny els alumnes de 4t d'ESO van visitar les instal·lacions de TV3. Aquí els podeu veure al plató del programa Divendres.

Excursió per Collserola - 2n d'ESO
de Anna Bosch - lunes, 26 de junio de 2017, 21:57

El dia 13 de juny els alumnes de 2n d'ESO van fer una excursió per Collserola pel seu treball de síntesi. Al seu pas per la Masia de Can Coll van trobar-se amb companys de l'escola de primària!