Vine a conèixer el nostre Institut Escola!!

Vine a conèixer el nostre centre educatiu. Som l’Institut Escola Torre Queralt del Secà de Sant Pere de Lleida.
Obrim les nostres portes per a que tothom que estigui interessat pugui coneixer-nos!!
Demana cita prèvia al telèfon 973 249796 o enviant un correu electrònic al c5010280@xtec.cat

PREINSCRIPCIÓ… Llegeix més»

Formació Famílies

Benvolgudes famílies,
El 2 d’abril iniciarem la Formació de Famílies d’aquest curs 23-24 emmarcada dintre de l’Escola de Mares i Pares que hem iniciat aquest any.
Enguany oferim 2 cursos:
-Curs 1: Català Inicial
-Curs 2:Formació digital
Us recordem que aquests cursos son gratuïts i es realitzaran a l’edifici… Llegeix més»

DIA INTERNACIONAL DE LES DONES 2024

L’IE Torre Queralt se suma a la commemoració del Dia Internacional de les Dones, 8M (8 de març) mitjançant un programa d’activitats, xerrades i exposicions. El tret de sortida a la celebració violeta al centre, es va iniciar l’última setmana de febrer convidant a… Llegeix més»

ASSEMBLEA FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,
Us volem convidar a l’ASSEMBLEA de FAMÍLIES de l’IE Torre Queralt el dilluns 11 de març a les 15 h. al menjador de l’edifici de l’escola per informar sobre els següents temes:
Preinscripció escolar per al curs 24-25
Quotes escolars.