Notícies del lloc

DEURES D'ESTIU I CALENDARI RECUPERACIONS DE SETEMBRE (ESO I BAT)

Deures d’estiu 2020

(S’entregaran: en mà al professor/a corresponent, per correu electrònic o via classroom)

Arriba l’estiu i amb l’estiu arriben també els dies de descans i de gaudi. De vitjar, d’anar a la platja, de llegir sense pressa, de sortir amb els amics, d’anar d’excursió, de muntar en bicicleta, etc. Però cal repassar també una mica perquè al setembre no ens costi un munt arrencar els motors o fins i tot, en alguns casos, estudiar de valent per recuperar aquelles matèries que ens han quedat suspeses.

Us deixem penjades les tasques de recuperació i de reforç d’estiu per tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat. Les trobareu classificades per nivel i materia. Recordeu: és molt important que us planifiqueu la feina cada dia per no atabalar-vos molt els últims dies d’agost.

Per a l’alumnat que arribeu nou a 1r d’ESO, recordeu de fer les tasques d’estiu que us han posat als vostres coles de primària. Aquestes feines us ajuden a preparar-vos una mica per l’entrada a l’institut. En començar el curs escolar, haureu de lliurar els dossiers al vostre tutor/a de 1r ESO i es tindrà en compte per a l’avaluació del 1r trimestre.

I si no teniu feines d’estiu o veniu d'un altre centre aquí us deixem un enllaç on trobareu materials diversos que us ajudaran moltíssim a preparar l’entrada a l’institut:

ACTIVITATS DE REFORÇ DEL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ

(http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/primaria/orientacions/activitatsestiu)

BON ESTIU I ENS VEIEM AL SETEMBRE!

1r d’ESO

2n d’ESO

3r d’ESO

4t d’ESO

1r de BATXILLERAT

RECLAMACIÓ DE QUALIFICACIONS

de Usuario eliminado -
El període de reclamació de qualificacions començarà el dilluns 29 de juny i conclourà el dia 30 de juny a les 10 del matí i es durà a terme a partir d'un formulari que hem habilitat al punt "g)" de l'apartat de RECLAMACIÓ DE QUALIFICACIONS que trobareu a la web del centre. Abans d'emplenar-lo, però, cal haver contactat amb el professor de la matèria ja que en cas contrari es desestimarà la reclamació presentada.

Per facilitar-vos la tasca un posem l'enllaç a continuació: https://forms.gle/fWyydDNDj81b16Kc9

La direcció

IMPORTANT! COVERS RB4- RÀDIO FLAIXBAC: Necessiten el vostre recolzament.

de Usuario eliminado -

ENS ACABA D'ARRIBAR AQUESTA INFORMACIÓ I ENS FA MOLTA IL·LUSIÓ PODER RECOLZAR AL NOSTRE ALUMNAT:

Hoola!!☺️ Som la Berta i la Clara i estem participant en un concurs de covers de ràdio Flaixbac i per passar a la final necessitem guanyar de nou aquesta votació amb la vostra ajuda! Agrairíem molt que possessiu Cleerta per poder ser les quartes finalistes.

Sobretot, no oblideu de compartir la història amb els vostres contactes perquè ens votin si els hi agrada! Només es pot votar durant 24 hores!

Moltes gràcies!!!🥰❤

Temas antiguos...