Qui som

L’IES El Sui és un centre públic català portat per professionals de l’ensenyament que tenen com a objectiu prioritari formar ciutadans demòcrates – lliures i participatius, respectuosos i oberts a la diversitat del món actual – capaços d’integrar-se amb èxit a la societat en què viuen.

La premissa que regeix tots les seves actuacions és la de garantir la igualtat d’oportunitats per a tots els alumnes i la seva no discriminació per raons de sexe, raça, cultura, religió o capacitat física o intel·lectual.

L’institut està ubicat en una població relativament petita i ha de ser capaç d’oferir als seus alumnes una visió àmplia i oberta del món. Des de l’àmbit local, en el qual s’ha d’inserir plenament, des de l’ús normal de la pròpia llengua, ha de possibilitar una visió universal de la cultura i ha d’afavorir l’aprenentatge d’altres llengües i l’intercanvi d’experiències educatives amb altres centres.