Skip notícies del lloc

by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 26 August 2015, 5:35 PM

Ja podeu consultar els horaris de Transport Escolar del nou curs 15/16

Picture of Administrador/a INS Castellet
Reconeixement a les millors notes de selectivitat
by Administrador/a INS Castellet - Thursday, 30 July 2015, 10:51 AM

Des de l'institut volem felicitar a la nostra alumna de 2n Batxillerat, Maria Martin, del Batxillerat Científic, pels bons resultats acadèmics obtinguts a la Selectivitat, amb una nota superior a 9 sobre 10. Dimarts passat, al Palau de Congressos de Barcelona, es va fer l'acte de lliurament de les Distincions de les proves d'accés a la universitat, organitzat pel Departament d'Universitats i Recerca, en el qual la nostra alumna va ser-hi convidada per ser distingida pels seus magnífics resultats a les proves d'accés.

Millors notes selectivitat

Exàmens de Setembre
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 21 July 2015, 2:25 PM

Us recordem l'horari d'exàmens de setembre tant d'ESO com de 1r Batx.

Les notes de l’avaluació extraordinària de setembre es lliuraran el dia 4 de setembre a les 13 hores. Les reclamacions s’atendran el dilluns dia 7 de 13:00 a 14:00.

Recordeu que els dies 1, 2, 3, 4 i 7 de setembre NO hi haurà transport escolar.

Informacions vàries juliol-setembre
by Administrador/a INS Castellet - Thursday, 16 July 2015, 9:07 AM

Us adjuntem el full informatiu del mes de juliol amb informacions referents als llibres i a l'inici de les classes.

Festa Major d'Estiu
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 8 July 2015, 9:45 AM

Us recordem que el proper dilluns 13 de juliol el centre estarà tancat en ser festa local (Festa Major d'Estiu).

L'Equip Directiu

Llibres Curs 2015/2016
by Administrador/a INS Castellet - Thursday, 2 July 2015, 12:40 PM

Us recordem que la comanda de llibres (ESO i Batxillerat) es pot fer a través de l'empresa Iddink, accedint a la pàgina web www.iddink.cat o bé trucant al telèfon 902 565 411 (de 9:30 a 14 i de 15 a 19). Es poden demanar llibres nous i llibres reutilitzables (ecoBooks). El Codi del Centre per fer la comanda és 199MV3.

El lliurament de les comandes es farà a l'institut el dia 1 de setembre. Més endavant us informarem de l'horari de recollida en funció del nivell.

Tingueu present que per a les comandes posteriors al 20 de juliol l'empresa cobrarà un recàrrec de 4,5 €.