Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Llibres Curs 2016/2017
by Administrador/a INS Castellet - Thursday, 23 June 2016, 10:57 AM

Us recordem que la comanda de llibres (ESO i Batxillerat) es pot fer a través de l'empresa Iddink, accedint a la pàgina web www.iddink.cat o bé trucant al telèfon 902 565 411 (de 9:30 a 14 i de 15 a 19). Es poden demanar llibres nous i llibres reutilitzables (ecoBooks). El Codi del Centre per fer la comanda és 199MV3.

El lliurament de les comandes es farà a l'institut el dia 9 de setembre. Més endavant us informarem de l'horari de recollida en funció del nivell.

Tingueu present que per a les comandes posteriors al 20 de juliol l'empresa cobrarà un recàrrec de 4,5 €.

Feines d'estiu
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 22 June 2016, 4:44 PM

Teniu disponibles els deures d'estiu en els següents cursos de Moodle:

Feines d'estiu
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 21 June 2016, 11:45 AM

A partir de dimecres 22 de juny a la tarda tindreu disponibles aquí  totes les feines d'estiu per curs

Premis Cangur 2016
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 3 June 2016, 8:53 AM

Ahir dijous es va fer un reconeixement als 15 millors estudiants de cada nivell que havien fet les proves Cangur a la UPC de Manresa el passat mes d'abril.

Dos dels alumnes del nostre centre van estar dintre d'aquest grup d'estudiants: la Laia Canals, de 1r Batxillerat Científic i el Carlos Martínez, de 1r de Batxillerat Tecnològic.

Enhorabona a tots dos per la bona posició obtinguda!!!

Teatre extraescolar
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 25 May 2016, 3:48 PM

Us adjuntem el cartell de l'obra de teatre que estrenen els nostres alumnes el proper divendres 27 de maig. Us hi esperem!!!

Vetllada Cultural
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 11 May 2016, 9:25 AM

Us convidem a la XI Vetllada Cultural que tindrà lloc demà dijous 12 de maig, a les 19.30, a l'Auditori de la Biblioteca del poble. Podreu saber quins són els treballs guanyadors en els Premis Sant Jordi, escoltar les actuacions musicals d'alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO, descobrir quins alumnes han obtingut millors resultats en les Proves Cangur de Matemàtiques de cada nivell i felicitarem als mereixedors i mereixedores del diploma del curs de mediació.

Us hi esperem!