Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Renovacions Consell Escolar
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 29 October 2014, 11:51 AM

La propera setmana s'inicia el procés per a la renovació del 50% dels membres del Consell Escolar.

Us avancem el calendari.

Els Optimistes, de Catalunya Ràdio
by Administrador/a INS Castellet - Monday, 27 October 2014, 6:34 PM

Aquesta setmana els alumnes de 4t d'ESO del nostre institut participen en el programa de Catalunya Ràdio "Els Optimistes", concurs que s'emet cada dia de 13h a 14h, i en el qual s'enfronten a un altre institut de Sant Joan de Vilatorrada.

De moment avui han quedat per davant. Els desitgem la mateixa sort per a la resta de setmana!

Teatre
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 17 October 2014, 12:47 PM

L’activitat extraescolar de TEATRE és a punt de començar. Apagueu els telèfons i prepareu-vos per passar uns dilluns fantàstics!

Dilluns vinent, 20 d’octubre, de les 15:30 a les 17:30, a l’institut mateix, farem la primera sessió de teatre.

Com és el primer dia esteu convidats  a venir a provar-ho tots aquells a qui li agradi el teatre. Com més serem, més riurem!

Benvinguts al món de la comèdia!

Recollida de llibres
by Administrador/a INS Castellet - Monday, 8 September 2014, 10:27 AM

Us recordem que avui dia dilluns 8 de setembre, de 15h a 19.30h, podeu venir a recollir els llibres que heu comprat a través de l'empresa Iddink. Aquesta us ha d'haver enviat un sms concretant l'hora.

Horaris Transport Escolar Curs 14/15
by Administrador/a INS Castellet - Monday, 1 September 2014, 10:24 AM

Ja podeu consultar els horaris de Transport Escolar del nou curs 14/15

Picture of Administrador/a INS Castellet
Acte de reconeixement a les millors notes de selectivitat
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 22 July 2014, 9:17 AM

Foto realitzada a l'Auditori de Barcelona on les nostres alumnes Marta Contreras (Batxillerat Científic) i Andrea Solsona (Batxillerat Humanístic) van recollir el diploma acreditatiu i un petit obsequi en reconeixement a les seves notes de selectivitat.

premis_batxillerat.JPG