Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Teatre
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 8 May 2015, 11:59 AM

El proper dimecres 13 de maig, a les 8 del vespre, es farà la representació de l'obra de teatre "El metge a garrotades" interpretada per alumnes del nostre institut. El lloc de representació serà el Teatre Coral L'Estrella.

Us hi esperem!!!!

Reunió pares de 4t ESO
by Administrador/a INS Castellet - Monday, 4 May 2015, 2:06 PM

Benvolguts pares i mares,

Us recordem que la propera reunió informativa sobre els estudis de BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ, amb els tutors/es dels vostres fills/es i amb l’equip directiu serà  demà dimarts 5 de maig a les 18:00 h:

-  Aula d’audiovisuals: per als interessats en el batxillerat

-  Biblioteca: per als interessats en els cicles formatius

En la reunió us presentarem l’oferta formativa de batxillerat i cicles de grau mitjà del nostre centre. Els tutors us ajudaran a resoldre els dubtes que pugueu tenir sobre la tria.

Cordialment,

INS Castellet

Revista Digital
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 8 April 2015, 9:47 AM

Els coordinadors de la Revista us volem presentar els primers articles de la revista digital. L'adreça és:

www.tafaneriescastellet.miwp.eu

Què hi trobareu? Hi ha una pàgina principal amb diferents entrades que seran els espais on ubicarem els articles que aniran treballant els nostres ...
Read the rest of this topic
(325 words)

Suspensió Sortida 1r ESO Vallhonesta
by Administrador/a INS Castellet - Monday, 23 March 2015, 7:44 AM

Degut a les previsions meteorològiques hem decidit aplaçar la sortida a Vallhonesta de 1r ESO (1r A i 1rC). Properament us informarem de la nova data.

Atentament,

Classes Dijous 5 de Febrer
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 4 February 2015, 8:08 PM

Demà dijous està previst que es reprenguin les classes amb normalitat, i que es dugui a terme la sortida a la UAB dels alumnes de 2n Batx tal i com estava previst.

Si hi ha alguna novetat d'última hora us ho farem saber.

Sortida 2n Batx a la UAB
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 4 February 2015, 9:42 AM

Es manté la sortida a la UAB llevat que les condicions meteorològiques empitjorin molt.  Us mantindrem informats.