Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Ajuts per llibres Ajuntament de Sant Vicenç
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 19 July 2016, 12:51 PM

Des de l'Ajuntament de Sant Vicenç ens informen que demà comença el període per l’entrega de sol·licituds d’ajuts de llibres i material escolar.

El termini per presentar la sol·licitud es del 20 de juliol al 3 d’agost. El full de sol·licitud així com el full informatiu es poden recollir a la OAC i a Serveis Socials. L’entrega de la sol·licitud amb la documentació adjunta s’ha d’entregar a la OAC. (Oficina d’atenció al ciutadà)

Exàmens de Setembre
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 19 July 2016, 8:55 AM

Us recordem l'horari d'exàmens de setembre tant d'ESO com de 1r Batx.

Lliurament de notes:

ESO: Les notes de l’avaluació extraordinària de setembre es lliuraran el dia  5 de setembre a les 13 hores. Les reclamacions s’atendran el mateix dia 5 de 13:00 a 14:00.

Batxillerat:Les notes de l’avaluació extraordinària de setembre es lliuraran el dia  6 de setembre a les 13 hores. Les reclamacions s’atendran el mateix dia 6 de 13:00 a 14:00.

Recordeu que els dies 1, 2, 5 i 6 de setembre NO hi haurà transport escolar.

Informacions vàries juliol-setembre
by Administrador/a INS Castellet - Monday, 18 July 2016, 9:47 AM

Us adjuntem el full informatiu del mes de juliol amb informacions referents a l'inici de les classes.

Llibres de lectura 3r ESO
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 15 July 2016, 9:17 AM

Hem detectat una errada en el llistat de les lectures de 3r ESO:

- El diari vermell de la Carlota és per a NOIES

- El diari vermell del Flanagan és per a NOIS

Us adjuntem el llistat correcte, disculpeu les molèsties

Festa Major d'Estiu
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 1 July 2016, 11:27 AM

Us recordem que el proper dilluns 11 de juliol el centre estarà tancat en ser festa local (Festa Major d'Estiu).

L'Equip Directiu

Llibres Curs 2016/2017
by Administrador/a INS Castellet - Thursday, 23 June 2016, 10:57 AM

Us recordem que la comanda de llibres (ESO i Batxillerat) es pot fer a través de l'empresa Iddink, accedint a la pàgina web www.iddink.cat o bé trucant al telèfon 902 565 411 (de 9:30 a 14 i de 15 a 19). Es poden demanar llibres nous i llibres reutilitzables (ecoBooks). El Codi del Centre per fer la comanda és 199MV3.

El lliurament de les comandes es farà a l'institut el dia 9 de setembre. Més endavant us informarem de l'horari de recollida en funció del nivell.

Tingueu present que per a les comandes posteriors al 20 de juliol l'empresa cobrarà un recàrrec de 4,5 €.