Notícies del lloc

Avaria solucionada
per Administrador/a INS Castellet - dimarts, 10 gener 2017, 12:33

Benvolguts,

S'acaba d'arreglar l'avaria de la caldera. És per això que demà dimecres es reprenen TOTES les classes amb normalitat.

També podran fer classe aquesta tarda els alumnes de cicles, a partir de les 14.40.

Suspensió classes dimarts 10 de gener
per Administrador/a INS Castellet - dilluns, 9 gener 2017, 19:04

ATENCIÓ ALUMNES DELS CICLES FORMATIUS QUE TENIU CLASSES A LES TARDES: Si la reparació de la caldera es realitza a primera hora del matí, a la tarda farem classe amb normalitat.

Si us plau estigueu atents al moodle, demà a mig matí us ho podrem confirmar.

Suspensió classes dimarts 10 de gener
per Administrador/a INS Castellet - dilluns, 9 gener 2017, 19:04

Benvolguts,

Hores d'ara encara no ha arribat la peça necessària per arreglar la caldera. Això vol dir que fins demà no quedarà solucionada l'averia, i posteriorment seran necessàries unes hores per escalfar tot l'edifici.

Per aquest motiu hem decidit suspendre també les classes de demà, ja que no podem garantir les condicions de treball adequades.

Disculpeu les molèsties que tot això pugui causar. Demà us informarem de nou de la situació.

Suspensió classes
per Administrador/a INS Castellet - dilluns, 9 gener 2017, 10:38

Benvolguts,

Com  ja sabeu la calefacció de l’Institut no funciona. S’ha produït un problema amb el cremador que engega la caldera i no es pot posar en funcionament. La setmana passada ja varen venir els tècnics i van intentar reparar-la, però no va ser possible degut a que no tenien ...

Mostra la resta d'aquest tema
(188 paraules)
Averia Calefacció
per Administrador/a INS Castellet - dissabte, 7 gener 2017, 11:24

Bon dia,

Us informem que hem tingut una averia a la Caldera de la calefacció i fins dilluns a la tarda o dimarts a primera hora no arriba la peça necessària per tal que el Servei Tècnic Oficial pugui arreglar l'averia.
És per això que dilluns farà fred a l'institut i caldrà que tant alumnes com professors vagin suficientment abrigats.
Paral·lelament informarem de la situació a Inspecció per si cal prendre alguna mesura addicional.

Assemblea AMPA
per Administrador/a INS Castellet - dijous, 6 octubre 2016, 18:40

Us adjuntem la convocatòria de la propera assemblea de l'AMPA