Skip notícies del lloc

by Administrador/a INS Castellet - Monday, 1 September 2014, 10:24 AM

Ja podeu consultar els horaris de Transport Escolar del nou curs 14/15

Picture of Administrador/a INS Castellet
Acte de reconeixement a les millors notes de selectivitat
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 22 July 2014, 9:17 AM

Foto realitzada a l'Auditori de Barcelona on les nostres alumnes Marta Contreras (Batxillerat Científic) i Andrea Solsona (Batxillerat Humanístic) van recollir el diploma acreditatiu i un petit obsequi en reconeixement a les seves notes de selectivitat.

premis_batxillerat.JPG

Picture of Administrador/a INS Castellet
Reconeixement a les millors notes de selectivitat
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 18 July 2014, 11:10 AM

Des de l'institut volem felicitar a dues de les nostres alumnes de 2n Batxillerat, una de l'Humanístic i l'altra del Científic, pels bons resultats acadèmics obtinguts a la Selectivitat, amb una nota superior a 9  sobre 10.

Dilluns vinent, a l'Auditori de Barcelona, es farà l'acte de lliurament de les Distincions de les proves d'accés a la universitat, organitzat pel Departament d'Universitats i Recerca, en el qual les nostres alumnes hi són convidades per ser distingides pels seus magnífics resultats a les proves d'accés.

Festa Major d'Estiu
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 11 July 2014, 9:23 AM

Us recordem que el proper dilluns 14 de juliol el centre estarà tancat en ser festa local (Festa Major d'Estiu).

Aprofitem l'avinentesa per convidar-vos a participar en la projecció del documental "Un poble en dansa", realitzat per alumnes de 1r Batxillerat del centre,  que tindrà lloc avui 11 de juliol a la Plaça de l'Ajuntament a les 21.30, com a Pregó de la Festa de Major de Sant Vicenç.

L'Equip Directiu

Informacions vàries juliol-setembre
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 11 July 2014, 9:18 AM

Us adjuntem el full informatiu del mes de juliol amb informacions referents als llibres i a l'inici de les classes

Exàmens de Setembre 1r Batx
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 11 July 2014, 9:18 AM

Us recordem l'horari d'exàmens de setembre.

Les notes de l’avaluació extraordinària de setembre es lliuraran el dia 5 de setembre a les 13 hores. Les reclamacions s’atendran el mateix dia 5 de 13:00 a 14:00.

Recordeu que els dies 2, 3, 4 i 5 de setembre NO hi haurà transport escolar.