Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Exàmens de Setembre
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 21 July 2015, 2:25 PM

Us recordem l'horari d'exàmens de setembre tant d'ESO com de 1r Batx.

Les notes de l’avaluació extraordinària de setembre es lliuraran el dia 4 de setembre a les 13 hores. Les reclamacions s’atendran el dilluns dia 7 de 13:00 a 14:00.

Recordeu que els dies 1, 2, 3, 4 i 7 de setembre NO hi haurà transport escolar.

Informacions vàries juliol-setembre
by Administrador/a INS Castellet - Thursday, 16 July 2015, 9:07 AM

Us adjuntem el full informatiu del mes de juliol amb informacions referents als llibres i a l'inici de les classes.

Festa Major d'Estiu
by Administrador/a INS Castellet - Wednesday, 8 July 2015, 9:45 AM

Us recordem que el proper dilluns 13 de juliol el centre estarà tancat en ser festa local (Festa Major d'Estiu).

L'Equip Directiu

Llibres Curs 2015/2016
by Administrador/a INS Castellet - Thursday, 2 July 2015, 12:40 PM

Us recordem que la comanda de llibres (ESO i Batxillerat) es pot fer a través de l'empresa Iddink, accedint a la pàgina web www.iddink.cat o bé trucant al telèfon 902 565 411 (de 9:30 a 14 i de 15 a 19). Es poden demanar llibres nous i llibres reutilitzables (ecoBooks). El Codi del Centre per fer la comanda és 199MV3.

El lliurament de les comandes es farà a l'institut el dia 1 de setembre. Més endavant us informarem de l'horari de recollida en funció del nivell.

Tingueu present que per a les comandes posteriors al 20 de juliol l'empresa cobrarà un recàrrec de 4,5 €.

Feines d'estiu
by Administrador/a INS Castellet - Friday, 19 June 2015, 2:18 PM

Teniu disponibles els deures d'estiu en els següents cursos de Moodle:

Solidaritat amb el Nepal
by Administrador/a INS Castellet - Tuesday, 26 May 2015, 7:47 PM

Des de les entitats de Sant Vicenç, aquest divendres 29 es prepara una gran festa solidària que compta amb la col·laboració de totes les escoles de Sant Vicenç. La nostra manera de sumar-nos serà cantant tots plegats la cançó "Resham Firiri", popular del Nepal, i després gaudirem de les ...

Read the rest of this topic
(142 words)