Notícies del lloc

Imatge Administrador/a INS Castellet
Informacions vàries juliol i setembre
per Administrador/a INS Castellet - dimecres, 18 juliol 2018, 10:06

Us recordem que des d'avui, 18 de juliol, i fins el dia 23,  us podeu matricular del  CF de Grau Superior de DAM.

L'horari d'oficines és de 9h  a 14h.

La matrícula pels alumnes que vulguin cursar el PFI Muntatge i manteniment d'equips informàtics serà del 3 al 10 de setembre.

D'altra banda, us adjuntem el full informatiu amb les dades més importants d'inici de curs: dia d'inici, horari i reunions d'inici de curs.

Bon estiu!

Recuperacions Setembre
per Administrador/a INS Castellet - dimarts, 17 juliol 2018, 17:12

Us recordem l'horari de recuperacions del mes de setembre, tant d'ESO com de 1r de Batxillerat.

Fixeu-vos que aquests dies no hi haurà Transport Escolar.

Llibres Curs 2018/2019
per Administrador/a INS Castellet - dijous, 5 juliol 2018, 14:05

Us recordem que la comanda de llibres (ESO i Batxillerat) es pot fer a través de l'empresa Iddink, accedint a la pàgina web www.iddink.cat o bé trucant al telèfon 902 565 411. Es poden demanar llibres nous i llibres reutilitzables (ecoBooks). El Codi del Centre per fer la comanda és 199MV3.

Les comandes es lliuraran a DOMICILI.

Tingueu present que per a les comandes posteriors al 20 de juliol l'empresa cobrarà un recàrrec de 4,5 €.

IMPORTANT: A 1r Batxillerat, a la matèria de Català, són necessaris els dos llibres del llistat (LIT A i LIT B)

Festa Major Estiu
per Administrador/a INS Castellet - dimecres, 4 juliol 2018, 08:20

Recordeu que el proper dilluns 9 de juliol l'institut romandrà tancat en ser la Festa Major d'Estiu del poble

Matrícula Batxillerat i Cicles Formatius
per Administrador/a INS Castellet - dijous, 28 juny 2018, 12:55

Us recordem que la setmana vinent comença la matrícula per a Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà.

Tot i que és del 4 a l'11 de juliol, tingueu present que el dilluns 9 de juliol és la Festa Major d'Estiu i, per tant, l'institut estarà tancat.

L'horari d'oficines és de 9h a 14h.

La matrícula per als Cicles de Grau Superior (DAM) és del 18 al 23 de juliol.

Feines d'estiu
per Administrador/a INS Castellet - dijous, 21 juny 2018, 17:35

Teniu disponibles els deures d'estiu en els següents cursos de Moodle: