Certamen de Lectura en Veu Alta

L’institut Bernat Metge va participar en les semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta. Hi va participar una alumna de 2n, una altra d’aula d’acollida (també de 2n), i un grup de tres integrants format per dues alumnes de 4t i una de 3r.… Llegeix més»

Presentació del llibre “La Verneda de Sant Martí”

Dimecres 10 d’abril, s’ha presentat el llibre La Verneda de Sant Martí, títol que forma part de la col·lecció “Carnet de Voyage”. Ha participat Daniel Castro Alonso, il·lustrador i autor del llibre i José-Ángel Borlán, de la Societat d’Estudis de la Verneda de Sant Martí.
Quin… Llegeix més»

Abracadabra!!! Magic brains

L’alumnat de 3r ESO ha participat en l’activitat Magic Brains, organitzada per Open Brains.
Mitjançant trucs de màgia i il·lusions, els estudiants han pogut veure com els mags són en realitat uns hackers del cervell. L’activitat ha servit descobrir com funciona el cervell en diferents circumstàncies… Llegeix més»

Visita al Mercat de les Flors

L’alumnat de 1r ESO, participants en el projecte de Temps d’Art, van assistir al Mercat de les Flors per veure l’espectacle “Made of Space”, on van poder gaudir de la dansa. Posteriorment, van poder participar en un col·loqui que els va donar l’oportunitat de parlar… Llegeix més»