Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Fira Arduino (CosmoCaixa), febrer 2016
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 8 February 2016, 9:50 PM

Els alumnes de 4t d'ESO (Tecnologia) van participar el passat dissabte dia 6 de febrer a la "Fira Arduino" que va tenir lloc a les instal·lacions del Museu de la Ciència de Barcelona (CosmoCaixa). Gran èxit de participació i reconeixement dels projectes presentats per l'Institut.

Torna la BTT
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 3 February 2016, 10:45 AM

Any Nou i ja tornem a fer activitats a la natura amb la bicicleta. És una activitat saludable, divertida( quan ens expliquem tot pedalant historietes...), emocionant ( en baixades amb la velocitat, en trialeres amb la dificultat...) i... podríem seguir explicant ... però ara volem seguir animant a tothom a agafar la bicicleta i practicar.

App del mes
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 1 February 2016, 8:16 PM

Des del projecte de tablets us presentem: "L'App del mes de Gener"

MINDOMO és una aplicació molt intuïtiva i fàcil d'utilitzar que permet crear esquemes i mapes mentals. Ofereix la possibilitat d'introduir qualsevol tipus de contingut, treballar de forma col·laborativa i realitzar una presentació interactiva dels mapes creats.

Podeu trobar més informació en l'arxiu adjunt.

Esquí a La Molina 2016
by Administrador/a IES Alcarràs - Sunday, 31 January 2016, 11:59 AM

III Copa Cangur a l'Institut d'Alcarràs
by Administrador/a IES Alcarràs - Sunday, 31 January 2016, 11:55 AM

El passat dijous, 28 de gener, es va celebrar a l'Institut d'Alcarràs la 3a edició de la Copa Cangur. L'institut Canigó (Almacelles) va guanyar la competició.

Gràcies a tots els equips per la vostra participació i enhorabona als guanyadors.

Activitats tallerista Marta Batalla
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 29 January 2016, 9:45 PM

Els alumnes del taller han realitzat diversos treballs durant el curs passat i aquest primer trimestre.

Enhorabona per la feina !!!

Jornada de Campus Oberts UDL
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 25 January 2016, 2:24 PM

Divendres 12 de febrer l'alumnat de 2n de Batxillerat assistirà a la Jornada de Portes Obertes de la Universitat de Lleida.

En aquesta pàgina web també disposeu d'informació sobre Jornades de Portes Obertes per a famílies de les diferents universitat catalanes.

Sortides març
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 21 January 2016, 11:05 AM

El Departament de Tecnologia té previst realitzar el dimecres dia 9 de març una visita al Museu de les Eines de Santa Oliva on realitzaran un taller de Tangram. Per la tarda farem una visita a la ciutat medieval de Montblanc. Aquesta activitat va adreçada als/les alumnes de 1r. d’ESO.

.
El Departament de Tecnologia té previst realitzar el dimecres dia 9 de març, una visita al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa, com a complement de les activitats curriculars. Allí realitzaran un taller sobre l’Electromagnetisme. Aquesta activitat va adreçada als/les alumnes de 2n. d’ESO.

Descarrega l'autorització

El Departament de Llegua Castellana ha organitzat una sortida el dimecres 9 de març al Teatre del Col·legi Maristes montserrat de Lleida per assistir al espectacle teatral “DON JUAN TENORIO” de José Zorrilla.

Pla d'emergència
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 18 January 2016, 7:59 PM

dibuix.JPG

Fes clic sobre la imatge per visualitzar el document

Xerrada literària
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 11 January 2016, 6:10 PM

Aquest divendres visita l'alumnat de quart d'ESO l'autora Rocío Carmona, autora de La gramática del amor.