Skip notícies del lloc

by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 26 November 2014, 10:44 AM

App del mes
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 19 November 2014, 1:08 PM

Des del projecte de tablets us presentem: "l'App del mes de novembre"
Cada vegada les tauletes i els mòbils tenen més capacitat d'emmagatzematge i cada dia descarreguem, editem i esborrem una gran quantitat d'arxius.
DUMPSTER és una app molt útil i senzilla, una paperera de reciclatge que funciona igual que la d'un ordinador, ens ajudarà a restaurar ràpidament aquells arxius que hem esborrat.
Podeu consultar més informació a l'arxiu adjunt.

Picture of José Manuel Pérez
XI Premis Treballs de Recerca de la UdL
by José Manuel Pérez - Wednesday, 19 November 2014, 11:43 AM

Ahir divendres Mercè Riu i Alba Varela van recollir els premis als treballs de recerca atorgats per la Universitat de Lleida. Els premis van ser entregats pels Vicerectors d'Estudiantat i Societat de la Universitat i el Delegat d'Educació a Lleida. Aquest curs han estat premiats 14 dels 127 treballs presentats.

A l'acte també van assistir els tutors dels treballs: Jesús Campa, Jaume Estiarte i José Manuel Pérez.

Felicitats a tots.

Els medis de comunicació també han informat de l'esdeveniment:

Diari La Manyana.

Diari El Segre.

Noticiari de la UdL.

Noticiari 2 de la UdL.

Picture of Administrador/a IES Alcarràs
Entrevista a la ràdio...parlem d'astronomia.
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 19 November 2014, 9:40 AM

Dilluns passat, el professor de l'Institut Jose Manuel Pérez va participar en una xerrada a Ràdio Lleida (Cadena Ser) per explicar la seva experiència a l'Institut.

BTT Ruta 6/11/14
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 17 November 2014, 7:36 PM

Avui encara pensàvem que feia temps d'estiu, i hem hagut de retardar la sortida, ja que no portàvem la roba adequada.  El vent de cara ens ha dificultat la primera part del recorregut, fins arribar al Cap de la Vall, però cada dia estem més en forma.

Hem estrenat la càmera de l'Eric i  hem pogut acaronar uns gossets prop del circuit de les Coves. També hem fruït de la velocitat tot baixant del Pantans amb el vent a l'esquena.
Ignasi Guitart

Sortida al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 12 November 2014, 10:44 AM

Per què no puc fer-ho?
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 7 November 2014, 8:39 PM

Avui l'alumnat de 4t d'ESO ha visitat la Universitat de Lleida per a participar en la jornada Per què no puc fer-ho, l'objectiu de qual és aconseguir que les noies i els nois puguin tenir models acadèmics i professionals de referència alternatius als que habitualment es visualitzen i, en última instància, promoure la paritat de sexes en els respectius àmbits professionals.

Els nois han visitat el campus d'ETSEA i han coneguts els estudis de Ciència i Tecnologia dels Aliments. Les nois han visitat l'Escola Politènica Superior i s'han familiaritzat amb els graus d'enginyeria.

Ha estat una jornada força profitosa.

Pots veure imatges de les jornades i algunes entrevistes en aquesta notícia (feu clic sobre la imatge i trobareu la notícia a partir del minut 2:30)

Convocatòria d'eleccions al Consell Escolar
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 6 November 2014, 9:02 PM

En el següent document podreu trobar tota la informació sobre la convocatòria.

Sortida al riu
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 6 November 2014, 10:58 AM

BTT: ruta dia 23-10-14 i dia 30-10-14
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 6 November 2014, 10:20 AM

Ruta del 23-10-14

En acabar la ruta, hem de pensar alguna frase que la defineixi. Avui hem pogut fer la ruta Alcarràs, Butsènit, Copa d'Or, Albatàrrec, Montoliu, Sudanell, Torres, Soses, tal com volíem fer l'anterior sessió. Li posem la qualificació de ruta interessant i divertida per les baixades que ens permetien agafar velocitat. En algun cas els mosquits ens han molestat.

Ruta del  30-10-14

Ruta de més de 30 km, que ens ha permès observar el pantà de l'Arròs i arribar prop de Raïmat, on hem trobat el Canal d'Aragó i Catalunya. Podríem dir  també que hem fet la ruta del mas del Jordi, on hi hem fet avituallament, encara que sigui d'aigua, com fan els del Tour.