Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Administrador/a IES Alcarràs
Ciència al pati. Diada de Sant Jordi.
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 24 April 2015, 10:13 AM

CIÈNCIA AL PATI. Experiments científics, taller d'arqueologia, xapes, jocs matemàtics, observació del sol, papiroflèxia, construcció d'avions, etc. i com a colofó una conferència de Marc Boada sobre la llum.

DIADA DE SANT JORDI. Premis literaris, mots encreuats, escacs simultanis, taller d'enquadernació de llibres, exposicions de TdR, etc.

Premiat el professor Carlos Rizos
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 24 April 2015, 10:12 AM

El nostre professor Carlos Rizos, del departament de Llengua Castellana i Literatura, ha estat guardonat amb el Premi Eduard Valentí d'Estudis Clàssics que atorga la Societat Catalana d'Estudis Clàssics en el marc de la LXXXIV edició dels Premis Sant Jordi que lliura l'Institut d'Estudis Catalans. El títol del treball premiat és el següent: "Miguel Dòria (S.I.): un poeta llatí del segle XVIII". Es tracta d'un estudi sobre la poesia en llatí que va escriure el jesuïta lleidatà Miquel Dòria (1737-1819) abans de l'expulsió de la Companyia de Jesús pel rei Carles III, al 1767. Felicitats, Carlos!

II Jornada CTM
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 17 April 2015, 1:05 PM

El nostre institut va participar en la II Jornada CTM dedicada a la divulgació Científica, Tecnologia i Matemàtica. Aquesta jornada està organitzada conjuntament pel professorat de 4 Instituts de les comarques de Lleida i un centre del Principat d'Andorra i està adreçada, a banda del professorat, a l'alumnat de 4t d'ESO i Batxillerat de l'àmbit científic.

BTT: ruta 9/4/2015
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 15 April 2015, 7:56 PM

Ha estat una ruta on hem aprofitat el fet de passar pel pantà d'Utxesa per a obervar alguns ocells des dels miradors que hi ha. Volíem arribar a les trialeres del riu Set, tot passant per Sarroca, però alguna cama no ha aguantat l'esforç, s'ha agarrotat i ... poc a poc cap a casa. Malgrat tot...  més de 30 km.

Intercanvi Comenius
by Administrador/a IES Alcarràs - Tuesday, 14 April 2015, 10:56 AM

Concurs The Fonix
by Administrador/a IES Alcarràs - Tuesday, 14 April 2015, 10:33 AM

3r ESO: Prades, Poblet, l'Espluga de Francolí i Montblanc
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 9 April 2015, 8:23 AM

Fem Mates 2015
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 8 April 2015, 10:51 AM

Els alumnes de 2n B d’ESO: Jordi Calvet, David Pastor, Jaume Riu i Joel Torreguitart, han estat seleccionats  per participar en  la 2n fase del Concurs matemàtic FEM MATES. La jornada es celebrarà el proper 15 d’abril a l’INS La Mitjana  de Lleida. Els guanyadors de la prova individual seran els escollits per participar a la 3ª fase (Final)  que és celebrarà durant el mes de Maig.

Viatge a Londres de 1r Batxillerat
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 8 April 2015, 10:11 AM

Viatge a París de 4t d'ESO
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 26 March 2015, 10:06 PM

L'alumnat de 4t d'ESO ha fet un viatge a París, curt però intens, en el marc del Projecte de Recerca. Aquí podeu veure un seguit de fotografies de la visita.