Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Esmorzars saludables
by Administrador/a IES Alcarràs - Tuesday, 16 December 2014, 2:20 PM

Un any més i dintre del nostre Pla d'Acció tutorial, a l'institut hem organitzat uns esmorzars saludables per treballar els bons hàbits alimentaris.

Durant els tres divendres del mes de novembre, els alumnes de primer, van participar en l’ activitat “esmorzars saludables” per tots els alumnes i professors de l'institut.
Hi ha molt alumnes i professors que aquells dies sempre repeteixen d'esmorzar.
El primer dia, van donar pa amb oli amb pernil dolç i xoriç.
El segon dia, van donar actimels naturals, de maduixa i cola-cao.
El tercer dia, van donar pomes i sucs de préssecs.
Tot primer de l’ ESO pensa que els esmorzars saludables va ser molt bona idea i vam estar molt contents de participar-hi tal com veureu en aquestes fotos.

Volem agrair la seva col·laboració a : Fruits de Ponent, Caprabo, Bon preu, Plus fresc, Carnisseria LLuïssa, carnisseria Ca La Pastora, Bodega Jordi, Pastisseria Montero, Pastisseria Rosaura Godia, Pastisseria Artur Godia, Pastisseria Rojo.

Manel Ezquerra, Taha Skaf, David Aguilera, Anna Miret, Sergi Rebollo i Àlex Rebollo (1r ESO)

Dia de la SIDA
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 10 December 2014, 12:33 PM

Guarniment de Nadal
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 10 December 2014, 12:32 PM

Els nois i noies del taller de l'institut d'Alcarràs hem fet la decoració nadalenca. Hem fet un arbre de Nadal amb tetrabrics de llet reciclats i pintats, també hem fet un ninot de neu amb vasos de plàstic i amb cartró i paper els complements.

Sortida a Cardona 2n ESO
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 10 December 2014, 11:14 AM

Picture of Baldiri Salvadó
Ivette Béjar, a Crazy about Biomedicine
by Baldiri Salvadó - Thursday, 4 December 2014, 9:35 AM

La Ivette Béjar, alumna de 1r de batxillerat científic, ha estat seleccionada per prendre part en Crazy about Biomedicine, un curs en anglès d’un any de durada (de gener a desembre del 2015) en que alumnes de batxillerat treballen amb investigadors joves de l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona per adquirir formació teòrica i pràctica en el camp de la biologia cel·lular i molecular. Cal felicitar-la, perquè hi ha una forta competència per aconseguir una plaça en aquest curs. Congratulations, Ivette !!!

BTT Rutes 13 i 20 de novembre
by Administrador/a IES Alcarràs - Tuesday, 2 December 2014, 1:23 PM

Avui hem arribat  prop d'Alpicat ( Jardiland ) i després hem continuat fins a Ciutat Jardí, partida de Vallcalent, partida de Malgovern, Collestret.... i cap a casa. Una sortida on  es mostra que anar fins a Lleida  amb la bicicleta no és tan difícil.

Avui hem decidit anar a l'ermita de Carrassumada del municipi de Torres de Segre. Un cop hi hem arribat, hem seguit per la serra de Carrassumada des d'on s'albira el pantà d'Utxesa en la vessant sud i els pobles que voregen el Segre fins arribar a Lleida en la vessant més cap al nord. El fet de tenir una bona visibilitat ens ha afavorit i ens ha permès gaudir del paissatge.

Ja podem afirmar que hem millorat, entre altres coses, la condició física del grup. Fem una mitjana de velocitat més alta i no ens cal fer tantes aturades.

App del mes
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 19 November 2014, 1:08 PM

Des del projecte de tablets us presentem: "l'App del mes de novembre"
Cada vegada les tauletes i els mòbils tenen més capacitat d'emmagatzematge i cada dia descarreguem, editem i esborrem una gran quantitat d'arxius.
DUMPSTER és una app molt útil i senzilla, una paperera de reciclatge que funciona igual que la d'un ordinador, ens ajudarà a restaurar ràpidament aquells arxius que hem esborrat.
Podeu consultar més informació a l'arxiu adjunt.

Picture of José Manuel Pérez
XI Premis Treballs de Recerca de la UdL
by José Manuel Pérez - Wednesday, 19 November 2014, 11:43 AM

Ahir divendres Mercè Riu i Alba Varela van recollir els premis als treballs de recerca atorgats per la Universitat de Lleida. Els premis van ser entregats pels Vicerectors d'Estudiantat i Societat de la Universitat i el Delegat d'Educació a Lleida. Aquest curs han estat premiats 14 dels 127 treballs presentats.

A l'acte també van assistir els tutors dels treballs: Jesús Campa, Jaume Estiarte i José Manuel Pérez.

Felicitats a tots.

Els medis de comunicació també han informat de l'esdeveniment:

Diari La Manyana.

Diari El Segre.

Noticiari de la UdL.

Noticiari 2 de la UdL.

Picture of Administrador/a IES Alcarràs
Entrevista a la ràdio...parlem d'astronomia.
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 19 November 2014, 9:40 AM

Dilluns passat, el professor de l'Institut Jose Manuel Pérez va participar en una xerrada a Ràdio Lleida (Cadena Ser) per explicar la seva experiència a l'Institut.

BTT Ruta 6/11/14
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 17 November 2014, 7:36 PM

Avui encara pensàvem que feia temps d'estiu, i hem hagut de retardar la sortida, ja que no portàvem la roba adequada.  El vent de cara ens ha dificultat la primera part del recorregut, fins arribar al Cap de la Vall, però cada dia estem més en forma.

Hem estrenat la càmera de l'Eric i  hem pogut acaronar uns gossets prop del circuit de les Coves. També hem fruït de la velocitat tot baixant del Pantans amb el vent a l'esquena.
Ignasi Guitart