Skip notícies del lloc

Sorres del món.
by José Manuel Pérez - Tuesday, 19 August 2014, 1:53 PM

Hola,

a tots els que esteu passant aquests dies en alguna platja recordar-vos que el curs passat vam iniciar el projecte sorres del món.

Ja ens han arribat tres noves mostres de Portugal.

Amb el volum d'una ampolla petita d'agua tenim prou.

Animeu-vos.

Alumnes de l'institut a Ciencia en Acción
by José Manuel Pérez - Thursday, 3 July 2014, 8:48 PM

Alba Varela (2n batxillerat), Anabel Valois (2n de batxillerat) i Robert Florensa (4t ESO) presentaran el seu treball sobre astronomia a la final de "Ciencia en acción XV" que es farà a Barcelona del 3 al 5 d'octubre d'aquest any. Serà la cinquena participació consecutiva del nostre centre en aquest esdeveniment.

Felicitats!

Picture of Administrador/a IES Alcarràs
Llibres de text i lectures
by Administrador/a IES Alcarràs - Tuesday, 1 July 2014, 4:04 PM

Premis treballs de recerca UdL
by José Manuel Pérez - Monday, 23 June 2014, 12:36 PM

Alba Varela i Mercè Riu han estat premiades a 11a edició dels Premis Treballs de Recerca de la Universitat de Lleida.

Per aquest motiu han obtingut matrícula gratuïta a la UdL el proper curs i 200 euros.

Més informació a la web oficial.

Felicitats a les dues!!!

Nous alumnes mediadors
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 18 June 2014, 3:18 PM

Durant el tercer trimestre d’aquest curs 2013-2014 un total de 11 alumnes han estat formats per a ser mediadors de l’INS Alcarràs. La funció dels mediadors és ajudar als seus companys a resoldre els conflictes de manera pacífica quan aquests apareixen i així poder evitar problemes o càstigs més greus. La mediació escolar és una via voluntària i confidencial en què els protagonistes del conflicte prenen les pròpies solucions als problemes per consens i sense que els mediadors prenguin partit de cap tipus. Aquest és el 2n curs consecutiu que es duu a terme aquesta iniciativa, tenint cada cop més èxit de participació. Aquests alumnes han estat venint de manera voluntària al acabar les seves classes cada dijous durant aquest trimestre. Així doncs, l’equip de mediadors, format actualment per 9 professors de l’institut i 14 alumnes que ja havien estat formats prèviament, creixerà de cara al curs vinent gràcies a aquests alumnes, que aquest dijous 19 de juny faran la seva última sessió formativa.

Ciència al carrer 2014
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 5 June 2014, 10:16 AM

L'enllaç a les fotografies del Centre de Recursos del Segrià: aquí!

(Editat per José Manuel Pérez - Missatge original enviat el dimecres, 28 maig 2014, 09:26)

El premi de les lletres
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 5 June 2014, 9:52 AM

L’esforç té premi, diuen. I l’esforç i la feina que vam fer els alumnes de 4t d’ESO de l’institut d’Alcarràs l’any passat al guanyar el programa de Lleida TV Pica lletres ha tingut recompensa. Primer amb la victòria i després amb una estada de dos dies a la Val d’Aran. El viatge va tenir lloc els dies 3 i 4 d’abril i ens vam desplaçar a la nostra destinació amb un autocar LAX. El primer dia vam recórrer algunes esglésies de la Vall de Boí i el centre d’interpretació del Parc Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici i després vam emprendre el camí de Vielha i ens van instal·lar a l’Hotel Riu Nere. La resta de la tarda vam passejar per Vielha amb la pluja com a companya inseparable. L’endemà ens vam aixecar aviat per esmorzar i vam anar cap a Salardú, on vam visitar el Museu dera Nhèu. Durant el trajecte vèiem caure flocs de neu, que no quallaven, encara que ja estava ben nevat. Acabada la visita, vam fer un curt recorregut per arribar al pla de Beret, on hi havia boira espessa i no es veia res més que el blanc de la neu. Després de jugar i rebolcar-nos per la neu, vam tornar a l’hotel a dinar i vam emprendre el camí de tornada. Va ser un viatge de neu i pluja, però sobretot una gran experiència i una manera de desconnectar i fer pinya amb els companys.

Diari Segre, 26 de maig de 2014

Agraïment a Miquel LLas i Mir
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 5 June 2014, 9:52 AM

L'Institut d'Alcarràs vol agrair al senyor Miquel Llas i Mir la generosa donació que ha fet d'exemplars del seu llibre Història simbòlica l'Alcarràs, que han estat lliurats en la gala de graduació de l'alumnat de 2n de Batxillerat.

Visita Centre Observació Univers
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 5 June 2014, 9:37 AM

Parc Astronòmic del Montsec

Observatori Astronòmic del Montsec - Telescopi Joan Oró.

Telescopi Fabra-ROA,  Reial Acadèmia de les Ciències de Barcelona

5 de juny de 2014. I ara sortim a la web de l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya!! Clica!

(Editat per José Manuel Pérez - Missatge original enviat el divendres, 16 maig 2014, 08:39)

(Editat per José Manuel Pérez - Missatge original enviat el dimecres, 4 juny 2014, 11:46)