Skip notícies del lloc

Picture of José Manuel Pérez
Alba Varela a l'IEI
by José Manuel Pérez - Monday, 14 April 2014, 10:39 AM

Alba Varela (2n batxillerat) va exposar el seu treball de recerca dins les VII Jornades de TdR organitzades per l'Institut d'Estudis Ilerdencs de Lleida.

Picture of José Manuel Pérez
3r ESO a la Serra de Prades
by José Manuel Pérez - Monday, 14 April 2014, 10:36 AM

Els alumnes de 3r d'ESO van pujar per cinquè any consecutiu al Mirador de la Pena (Serra de Prades).

Fira FP
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 7 April 2014, 1:08 PM

Revistes Treball per Tasques
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 7 April 2014, 8:26 AM

Una vegada acabat el Treball per tasques corresponent al segon trimestre, els alumnes de 1r d'ESO han elaborat una revista digital per grups. Aquí en teniu 4 mostres.

ç

Fem mates 2014
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 3 April 2014, 10:42 AM

Els alumnes de 2n d’ESO: Anna Montull, Maria Sanfeliu, Susana Mercé i Aymane Skaf van participat a la 2n fase del Concurs matemàtic FEM MATES.

La jornada es va celebrar a l’INS Castell dels Templers de Lleida el passat 2 d’abril, es van reunir més de 150 estudiants de 6è, 1r i 2n d’ESO de les comarques de Lleida i Tarragona. Els guanyadors de la prova individual seran els escollits per participar a la 3ª fase (Final) que és celebrarà durant el mes de Maig a Reus.

Espai Jove
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 31 March 2014, 7:41 PM

L'Ajuntament d'Alcarràs, a través de la Regidoria de Joventut, ha endegat un procés participatiu entre els joves per tal de definir el futur Espai Jove. En aquest sentit, el consistori vol conèixer quines són les necessitats, inquietuds, demandes... del jovent.

A través del següent codi QR podeu accedir a un qüestionari que servirà per definir el futur Espai Jove

.

Jornada Portes Obertes
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 28 March 2014, 9:35 AM

Fes clic per veure l'àlbum complet.

Picalletres 2014
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 19 March 2014, 11:32 AM

La classe de 3 ESO B de l'INS Alcarràs ha guanyat l'edició de Picalletres Lleida d'enguany.

Es el segon any consecutiu que el nostre centre guanya el concurs organitzat per TV Lleida.

Felicitats!

Feu clic a la imatge per veure l'àlbum complet

Sortida 1 ESO Santa Oliva i Calafell
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 19 March 2014, 9:13 AM

Feu clic a la foto per veure l'àlbum complet

El passat dijous 27 de febrer, els alumnes de primer d'ESO vam anar d'excursió. Pel matí vam visitar un museu d'eines a Santa Oliva, on van fer un mosaic tot utilitzant diferents eines. A la tarda vam anar a la Ciutadella Ibèrica de Calafell, allí vam dinar i a l'acabar començàrem la visita guiada per tota la ciutadella. Va ser un dia molt complet i ens ho vam passar molt bé.

Espai Jove
by Administrador/a IES Alcarràs - Tuesday, 18 March 2014, 7:54 PM