Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

App del mes
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 27 February 2015, 12:26 PM

Des del projecte de tablets us presentem: "L'App del mes de febrer"
EVERNOTE  és la "revolució" del bloc de notes, una aplicació que ens permet guardar tot tipus de notes i consultar-les des de qualsevol dispositiu.

Podeu trobar més informació en l'arxiu adjunt.

Convocatòria de vaga
by Administrador/a IES Alcarràs - Tuesday, 24 February 2015, 4:11 PM

BTT - Ruta del 12 -02-15
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 20 February 2015, 11:15 AM

Hem estat molt motivats des de l'inici, hem arribat fins Alpicat, hem vist el Pirineu nevat, hem fet mes de 30 km,... ens podem posar una bona nota.

The Fonix 2015
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 18 February 2015, 12:56 PM

Els alumnes

• Bianca Iona Tudor (1r ESO)

• Cristina maria Pirv (2n ESO)

• Anna Montull López (3r ESO)

• Tània Fontanals Ribes (4t ESO)

• Delfina La Valva Lima (1r batxillerat)

Participaran en la fase territorial del concurs The Fonix 2015 que es celebrarà a Lleida el proper dissabte 28 de febrer. El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma atesa la seva importància a la societat actual. El concurs compta amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

We wish you all the best and hope you can reach the final stage which will be held in Barcelona next April.

Good luck!!!

Picture of José Manuel Pérez
Olimpiada de Geologia.
by José Manuel Pérez - Thursday, 12 February 2015, 12:25 PM

Aquest divendres 6 de febrer pel matí els alumnes de Ciències de la Terra i del Medi Ambient de primer i segon de batxillerat han representat el nostre centre a l'olimpiada de Geologia (Escola Superior d'Agrònoms, Universitat de Lleida).

Felicitats per la vostra participació: Júlia Gòdia, Xavier Represa, Eloy Maldonado, Irene Fontanals, Yvette Béjar, Cristian Mármol, Cèlia Palau i Laia Caberol.

Picture of Administrador/a IES Alcarràs
Tablets a les aules de l'escola i l'institut
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 11 February 2015, 1:12 PM

Picture of Baldiri Salvadó
Olimpíada de Biologia de Catalunya
by Baldiri Salvadó - Monday, 9 February 2015, 1:09 PM

Aquest dissabte 7 de febrer pel matí, l'Ariadna Marsal, la Júlia Gòdia, la Sara Arias i el Xavier Represa, tots ells alumnes de 2n de batxillerat de l'institut d'Alcarràs, han participat en l'Olimpíada de Biologia de Catalunya que s'ha celebrat a Lleida.

Enhorabona! Ja podeu dir que heu competit en una olimpíada!

L'institut nevat
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 5 February 2015, 4:52 PM

Ruta BTT 15, 22 i 29 de gener
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 2 February 2015, 7:29 PM

Ruta del dia 15-01-15

Ha estat una ruta repetició de l'anterior, ja que hem anat a buscar la "maxa" que havíem perdut. El millor és que l'hem trobada, però la jornada ha estat freda i amb una mica de boira.

Ruta del dia 22-01-15

Avui hem fet una ruta amb l'objectiu d'arribar al circuit de les Coves per a fer algunes baixades amb emocions més fortes.

Ruta de 29-01-15

Ruta amb bastant vent, però com que hem combinat camí d'horta amb alguna trialera (senders per turonets ), ens hem oblidat dels inconvenients de la ventada. El circuit de les Coves ha estat el punt final de la sortida.

App del mes
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 29 January 2015, 9:58 AM

Des del projecte de tablets us presentem: "L'App del mes de gener"

FLIPBOARD  és una aplicació que serveix com a lector de notícies d'actualitat.

Amb ella es pot crear una revista personal, social, digital i interactiva.