Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Administrador/a IES Alcarràs
All the world is a stage: vota!
by Administrador/a IES Alcarràs - Thursday, 19 May 2016, 9:31 AM

Des del Departament d’Idiomes us volem explicar que hem enviat les dues representacions teatrals del dia de Sant Jordi: Much Ado about Nothing i Romeo and Juliet de Shakespeare al concurs escolar de teatre organitzatper l’editorial Oxford University Press.

El guanyador del concurs es decideix per votació popular. Per tant, demanem a tota la comunitat educativa de l’INS Alcarràs que entri en aquests 2 links i que voti per una de les dues obres.

Ajudeu els vostres companys a guanyar un viatge a London.

Un cop hagueu votat haureu de validar el vot des del vostre correu.

Lots of thanks.

Intercanvi Magalas
by Administrador/a IES Alcarràs - Sunday, 15 May 2016, 4:58 PM

Valdeolivas
by Administrador/a IES Alcarràs - Sunday, 15 May 2016, 4:52 PM

Aquest divendres 13 de maig ens ha visitat el professor i cantautor Emiliano Valdeolivas que ens ha oferit dos recitals adreçats als alumnes de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat. Portats per la seva  veu hem   fet un recorregut   lúdic per tota la història de la poesia castellana des de l'Edat Mitjana fins a l'actualitat. Com sempre ha estat tot un èxit, els alumnes han participat força i han gaudit de les seves versions. Moltes gràcies Emiliano i fins el curs que ve.

Picture of José Manuel Pérez
Trànsit de Mercuri a l'OAIA.
by José Manuel Pérez - Monday, 9 May 2016, 10:21 PM

Una trentena de persones van visitar ahir l'observatori astronòmic de l'institut amb motiu del trànsit de Mercuri. Encara que durant bona part del dia va ploure, una petita clariana ens va permetre observar aquest fenomen durant uns instants.

A més vam visualitzar la pel·lícula Apolo 13, dins del cicle de cinema i astronomia que aquest mateix dia hem començat.

Podeu veure algunes fotos al bloc: http://blocs.xtec.cat/oaia.

Taller de les professions 2016
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 9 May 2016, 5:15 PM

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO, han participat avui en la 7ª edició del “Taller de les Professions”, una jornada organitzada per l’Institut i l’Ajuntament amb l’objectiu d’ ensenyar a tot l’alumnat de què poden treballar a Alcarràs quan acabin d’estudiar, donar a conèixer les diferents ...

Read the rest of this topic
(315 words)

Estada a l'empresa
by Administrador/a IES Alcarràs - Monday, 9 May 2016, 1:04 PM

El passat divendres dia 6 de maig, el Jordi Fontanals, el Roger Mesalles, la Iris Dolcet, l'Estefania Ganea, la Núria Fernàndez, la Cèlia Fernàndez, l'Alba Ibars, l'Alba Ribot, la Iris Bernis i la Ivette Béjar van rebre els seus certificats acreditatius d'Estada a l'Empresa. Tots ells van fer estades a diferents empreses de l'entorn l'estiu passat per tal de completar la seva formació acadèmica. Felicitats a tots ells pels bons resultats obtinguts. ​

Cursos estiu EOI
by Administrador/a IES Alcarràs - Friday, 6 May 2016, 8:28 AM

Des del Departament d’Idiomes, us informem dels cursos d’estiu que imparteixen a l’EOI de l’1 al 14 de juliol, de 9.30 a 13.30h

Cursos per a joves de 14 i 15 anys.:

• Introducció a la llengua alemanya
  • Introducció a la llengua francesa
  • Curs d’anglès: Nivell A2
Durada dels cursos: 40 hores.

Les proves de nivell per accedir a aquests cursos seran de l’1 al 9 de juny, de dilluns a dijous, d'11 a 14h i de 15 a 20h, excepte divendres. El dia 16 de juny també es fan proves de nivell.

El període de matrícula serà del 13 al 28 de juny, de 9.30 a 20h a la secretaria de l’EOI, excepte divendres de 9.30h a 13h.

Més informació al següent enllaç:

Picture of José Manuel Pérez
Trànsit de Mercuri, dilluns 9 de maig.
by José Manuel Pérez - Thursday, 5 May 2016, 12:29 PM

Publicitat 9 de maig.

Concurs Booktubers
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 4 May 2016, 11:36 AM

JA TENIM ELS FINALISTES I GUANYADORS DEL CONCURS DE BOOKTUBERS DE SANT JORDI. PODREU VEURE ELS VÍDEOS DELS GUANYADORS A L'ESPAI ILEC DEL WEB DEL CENTRE.

Premiats al primer cicle: Andrei Dascalu i Roberta Alina Mititelu

Premiats al segon cicle: Judit Aispuro i Ela Gomes

Finalistes: Miquel Solé, Abel Sarroche, Jesica Ghicajanu, Soukina Minhaj, Alba Corral, Miquel Sans i Xènica Carrobé.

Sortides fi de curs
by Administrador/a IES Alcarràs - Wednesday, 4 May 2016, 11:35 AM

Per al dimarts, dia 21 de Juny, el centre ha organitzat una jornada de lleure i convivència com a sortida final de curs a COSTA CARIBE AQUÀTIC PARK, adreçada a tots els/les alumnes de 1r. d’ESO de l’Institut d’Alcarràs.

Autorització

L’equip docent de 2n. d’ESO de l’Institut d’Alcarràs ha organitzat una sortida de fi de curs a Alquézar, el dimarts dia 21 de juny, on es realitzaran les següents activitats:, rapel, senderisme aquàtic etc.

Autorització

Per al dimarts, dia 21 de Juny, el centre ha organitzat una jornada de lleure i convivència com a sortida final de curs a Port Aventura, adreçada a tots els/les alumnes de 3r.i 4t. d’ESO de l’Institut d’Alcarràs