Avatar Marc Cargol Milan
Primers auxilis a l'aula
par Marc Cargol Milan, vendredi 18 mai 2018, 12:35

Durant aquesta setmana alumnes de 1r i 2n de batxillerat i de 1r de cicles formatius han assistit a les xerrades -taller de Primers Auxilis a càrrec de la Creu Roja de Santa Coloma de Farners. Els alumnes han pogut practicar la RCP amb les formadores i aprendre procediments d'actuació bàsics en el cas de trobar-se amb accidents o situacions imprevistes.Ha estat una formació enriquidora i molt pràctica.

Montse Fors

Avatar Marc Cargol Milan
Sortida del CFGM SMX a la cooperativa la Fageda
par Marc Cargol Milan, lundi 7 mai 2018, 21:51

Avui divendres tots els alumnes del cicle formatiu d'informàtica han anat a Olot a veure com la primavera envaeix de verd la comarca i ha deixat enrera per un dia tablets ,ordinadors i mòbils.

Hem visitat la cooperativa la Fageda com a model empresarial de la zona i hem pujat al volcà Montsacopa .
Bon cap de setmana !!!
Montse Fors
Avatar Administrador/a Institut
Nosaltres també som docents del Palau
par Administrador/a Institut, lundi 7 mai 2018, 09:47

El claustre de l’Institut Vidreres manifestem el nostre suport als professors de l’Institut El Palau i la nostra oposició a la campanya de difamació a partir d’informacions esbiaixades i acusacions no fonamentades respecte als fets de l’1 d’octubre i les seves conseqüències.

Nosaltres formem part ...

Lire le reste de la discussion
(210 mots)