Taller de so i acústica 4t d'ESO
von Irene Martínez Pérez - Freitag, 2. Februar 2018, 09:02

El passat dijous 25 de Gener l'alumnat de l’optativa de Física i Química de 4t d’ESO vam visitar el taller de Caixafòrum de So i Acústica. Enguany l’activitat va durar hora i quart i ens van explicar la naturalesa i propietats del so, un fenomen que ens envolta en el nostre dia a dia.

A partir d’...

Thema vollständig anzeigen
(346 Wörter)

Sortida a Roma
von Irene Martínez Pérez - Montag, 29. Januar 2018, 13:25

L'alumnat de l'assignatura d'Història de l'Art de 2n de batxillerat ha fet una sortida a Roma, de l'aula a les obres in situ.

Visita a Elna
von Irene Martínez Pérez - Montag, 29. Januar 2018, 11:19

El dimecres 24 de gener els i les alumnes de 4t d'ESO van anar a una sortida organitzada pel Departament de Llengües. Vam anar a visitar la Maternitat d'Elna, acompanyats per l'Assumpta Montellà, autora del llibre La Maternitat d'Elna que han treballat a classe.

Després vam anar fins a la platja d'Argelers, on hi havia el camp de refugiats on milers de catalans i catalanes van estar tancats durant anys, i vam acabar la jornada amb una visita a Cotlliure i un homenatge al gran poeta espanyol Antonio Machado.

Visita a Elna