Aparadors vius i creatius (14 al 20 d’abril)

L’ Associació Cultural Aleph contempla activar la participació del jovent a la vida cultural de la nostra ciutat, promocionant en especial l’alumnat del Batxillerat Artístíc de L’Ins Sant Elm.
A través del projecte es vol mostrar l’obra dels joves artistes a uns espais inèdits i inusuals.… Llegeix més»

Xerrada informativa i jornada de portes obertes

Del 13 d’abril al 24 d’abril estarà obert el període de preinscripció pel curs 2018/19. Aquelles famílies que estiguin interessades a conèixer millor l’institut estan convidades a les següents activitats:
Reunió informativa: dijous 5 d’abril  a les 19h
Jornada de portes obertes: dissabte 7 d’abril d’11h a… Llegeix més»

Xerrades dels exalumnes

Dins el marc de l’orientació de l’alumnat de batxillerat,  aquest divendres 26 de gener, hem gaudit de  les xerrades dels ex-alumnes del nostre institut. Laia Ortega, Elm Múrcia, Clara de Blas, Dana Barrau, Cèlia Brugulat i Júlia Serra ens han vingut a explicar les seves… Llegeix més»

Mardescrites

A partir d’ara, podeu accedir al blog Mardescrites a través del menú de la pàgina web de l’institut,  a l’apartat d’enllaços útils. El blog, l’elabora un grup d’alumnes de tercer de l’ESO d’aquest institut que es va apuntar a l’optativa de blog-revista.
La redacció està formada… Llegeix més»