FOTOFILOSOFIA 2017-2018

Per segon curs consecutiu, els alumnes i les alumnes de Filosofia de 4t de l’ESO ha participat en el concurs de Fotofilosofia que es convoca arreu de Catalunya i al qual participen molts dels instituts de secundària del país. Cada alumne/a fa una fotografia personal, interessant, que desperta la curiositat i que suscita una pregunta que ens fa pensar. Així la qüestió i la imatge s’acompanyen en la reflexió. Tot un repte que, com veieu, superen amb escreix. Aviat sabrem si tenim entre nosaltres un/a guanyador/a i un futur “pensador/a”. De moment, ells i elles han triat (per estricta votació) el seu favorit:

Mentrestant, les seves propostes ens acompanyen a la paret de l’Institut i conviden a pensar a tothom que s’hi acosta.