VIU EL CIRC!

Creativitat, joc, expressió, comunicació, cooperació, afectivitat, respecte, superació, esforç, constància, responsabilitat, compromís, confiança, transformació, coratge, fantasia… són aspectes que es poden desenvolupar mitjançant el llenguatge artístic i, al mateix temps, fonamentals en el desenvolupament personal i social de l’alumnat. El dia 25 de maig l’alumnat de 2n d’ESO de la matèria optativa d’educació física “Viu el Circ!” va fer un taller a l’Escola de Circ Arenys de Munt Esplai de Circ. Els nois i les noies van desenvolupar la seva fantasia tot desafiant la força de la gravetat mitjançant la pràctica d’acrobàcies amb mini-tramp i llit elàstic, la realització d’aeris amb teles, el trapezi i el masteler, i l’execució d’equilibris i jocs malabars sobre objectes tals com la bola, els rul·los i el cable. Amb aquesta experiència, l’alumnat va fer l’impossible realitat! Professora: Inma Benedico.

VIU EL CIRC!

SETMANA SENSE SOROLL

Feu una fotografia i/o elaboreu un fotomuntatge on es mostrin diferents fonts de soroll acompanyades d’un missatge o reflexió que promogui la reducció de la contaminació acústica, i feu-ne difusió a les xarxes socials amb les etiquetes: #escolasensesoroll i #SSSoroll2018

Informació sobre el temporal de neu

En aquest article us anirem informant puntualment de la possible afectació, si n’hi hagués, del temporal de neu sobre l’activitat escolar a l’Institut.
8:05 h – L’Institut és obert, però no podem assegurar el normal funcionament de les classes.
De moment, publiquem més avall el correu, que… Llegeix més»

PRESENTACIÓ NOU EQUIP D’ESCOLA VERDA

Benvolguda comunitat educativa!
Us presentem el nou equip d’Escola Verda d’aquest curs 2017-2018, format per la Laia Duran (Coordinadora), Neus Teixidó i Montse Pujol. Conjuntament amb tot el Comitè ambiental i la comunitat educativa, ens embarcarem en aconseguir amb èxit els següents objectius: