Visita a l’Institut Miquel Biada

El passat 22 de febrer una trentena d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Domènec Perramon vam anar a fer una visita a l’Institut Miquel Biada de Mataró. Ens va rebre el Sr. Ramon Grau,  coordinador de Cicles Formatius i primerament ens va fer una explicació sobre els… Llegeix més»

Prescripcions tècniques que han de regir per a la contractació del servei de cantina INS DOMÈNEC PERRAMON del 20 de febrer del 2017 al 30 de juny del 2017.

–     Dijous 2 de febrer del 2017 a les 18:00 hores, reunió amb la direcció del centre i l´AMPA per tal de especificar les prescripcions tècniques, respondre possibles dubtes per part dels interessats en la contractació de la cantina i visites de les instal·lacions.
–     Dimecres… Llegeix més»

Agraïment a Centre Moral d’Arenys de Munt

L’Institut Domènec Perramon agraeix al Centre Moral l’ajut en la representació del l’obra “Els pastorets” que han representat aquest dies els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut.
Aprofitem per dir-vos que ben aviat publicarem a Youtube la gravació de l’obra i l’actuació musical nadalenca que ens… Llegeix més»

Educar sense cridar: Xerrada – Taller

El proper dilluns 7 de Novembre es farà a Can Borrell la xerrada/taller “Edcar sense cridar”, a càrrec d’Alba Castellví, educadora, sociòloga i mediadora. Adreçat a famílies amb fills i filles de 4 a 12 anys. Per adquirir estratègies i instruments per educar amb serenitat i coherència.… Llegeix més»

Qui som el Projecte Riera

Hola a tothom!
Aquesta setmana ens presentarem un per un i us contarem una mica de nosaltres. Així ens podeu conèixer millor i podreu saber quines tasques desenvolupem a les empreses on fem les pràctiques.
Yuma keita:
Em dic Yuma, tinc 16 anys i m’agrada molt escoltar… Llegeix més»

Comencem les pràctiques a les empreses!

Divendres 7 d’octubre vam anar acompanyats pel director i tutor, Joan Duran, i en Sergi de l’ajuntament a presentar-nos a les empreses que ens han assignat a cadascú. Ens van informar de les nostres tasques, responsabilitats, horaris, etc. Havíem de començar dimecres, però com que era festiu comencem demà divendres amb moltes ganes!… Llegeix més»