ERASMUS CETE Dublin 24

Enguany, el nostre centre educatiu està participant en el projecte ERASMUS CETE+. Una de les parts per implementar aquest projecte és la possibilitat de realitzar diferents mobilitats a centres de l’estranger i poder viure l’experiència d’aprendre noves metodologies, un intercanvi i transferència de millors pràctiques… Llegeix més»

Visita del centre Näsbyparksskolan d’Estocolm

Aquesta setmana hem tingut la visita de la Sandra i el Dennis del centre Näsbyparksskolan d’Estocolm. Han estat fent un “job shadowing” i han observat diverses classes. Ens han dit que han estat molt a gust i estan molt agraïts per tot el suport que han rebut. Marxen amb un munt d’idees i coses per compartir amb els seus companys i companyes. Us compartim algunes fotografies. Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!

Proves per obtenir el graduat d’ESO

L’alumnat que no obté el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es pot presentar a les proves que el mes de març de cada any organitzen els centres educatius; a cada centre es constitueix una junta d’avaluació formada per professors de quart d’ESO i presidida pel cap d’estudis.

Informacions:
Web oficial GenCat Departament d’Educació
Criteris d’avaluació i els continguts mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries.

Horari de les proves

• Dilluns 4: Català (10:30- 11:30) – TEC (11:45-13:00)
  • Dimecres 6: Mates (10:30- 11:30) – Anglès (11:45-13:00)

dissenyar el logotip pel projecte Erasmus

Ja pots participar en el concurs per dissenyar el logotip pel projecte Erasmus+!

Necessitem un logotip original, inèdit i creatiu que incorpori elements representatius de l’Institut Domènec Perramon, el programa Erasmus+ i la coeducació. Recorda que pots participar fins al 4 de febrer enviant el logotip al correu erasmusplus@dperramon.cat amb una breu explicació del seu significat, el teu nom complet i el curs al qual pertanys. Les tres millors creacions seran premiades.

Animeu-vos a participar-hi!