Preinscripció escolar curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,
Clicant sobre la imatge enllaçada podeu obtenir informació detallada sobre el procés de preinscripció 2024-2025 i consultar la temporització completa. Aquest enllaç us dirigirà directament al lloc web oficial del Departament d’Educació, on trobareu tota la informació rellevant sobre el procés de preinscripció, incloses dates límit, documents necessaris i altres detalls importants.
Tot i això, per a qualsevol pregunta, estarem encantats d’ajudar-vos.

Actualització 05/03/2024: Publicació de l’oferta inicial de places

Nous representants al Consell escolar_sector famílies

Us
 informem que finalitzat el període de votacions, els nous representants del sector famílies al Consell Escolar són el Sergio Bergel Fernández i l’Eva Maria Cabanillas Rico.

Moltes gràcies,

Arturo Ramírez Varela
director de l’Escola Sant Jaume

Sortida al CRAM 2n

Ahir 18 de maig, l’alumnat de 2n vam fer una sortida a la platja del Prat i al CRAM. Durant el matí vam realitzar diverses activitats a la platja i vam poder observar, descobrir i aprendre moltes coses sobre la flora i fauna que trobem en aquesta zona. Quantes coses tenim al nostre voltant que desconeixíem!

Després de dinar i de jugar una estona, vam fer la visita al CRAM. Allà vam conèixer el centre i vam veure quins animals hi ha i què fan els veterinaris i veterinàries per ells/es. Ens van explicar com la pesca, els plàstics i la resta de deixalles que van a parar al mar sovint són el motiu pel qual aquests animals resulten ferits. Vam tenir la sort de veure diverses tortugues i ens van explicar les històries de cadascuna d’elles. Ens ho vam passar molt bé!

Per veure les imatges cliqueu aquí –> Sortida CRAM

Ajuts de menjador escolar 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Us informem que avui s’obre el termini per poder tramitar les sol·licituds d’ajuts de menjador curs 2023-2024.
Recordeu que la sol·licitud és telemàtica (enllaç videotutorial per complimentar la sol·licitud).

Per facilitar la tramitació de sol·licituds es podrà renovar la sol·licitud o introduir de noves (cliqueu l’enllaç).
Pel que fa a la documentació que s’ha d’adjuntar a la sol·licitud (DNI, NIE, conveni de separació, volant de convivència col·lectiu…) no caldrà tornar a presentar si es va presentar correctament en la convocatòria anterior i no ha variat. En la resta de casos serà necessari adjuntar la documentació al tràmit de sol·licitud.

Les famílies sense accés a cap mitjà electrònic podeu trucar a l’Escola per demanar suport.

ENQUESTA EMPRESA DEL MENJADOR

Recollida d’aliments i productes higiènics a l’escola

Benvolgudes famílies,

Volem compartir amb totes i tots vosaltres una iniciativa que ens han fet arribar l’alumnat de 6è  i per la qual demanem la vostra col·laboració. La visita a l’exposició  “Menja, actua i impacta” els ha fet reflexionar i aproximar-se a conceptes tan importants com una alimentació de proximitat i de temporada, l’ús i reducció d’envasos de plàstic i el malbaratament alimentari. Amb l’empenta de contribuir a aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible, han engegat una campanya de recollida d’aliments que es podran portar a l’escola des del 31 d’octubre fins al 4 de novembre i es podran deixar en unes caixes que trobaran al vestíbul de l’escola. Tots els aliments i productes recollits es portaran després a la “Botiga” ( antic “Banc d’aliments”) de la ciutat del Prat.

Adjuntem nota on trobareu més informació dels productes que podeu portar.

Informació

Aquí us deixem els treballs que han fet l’alumnat de 6è.

Esperem la vostra col·laboració.
Moltíssimes gràcies

FULL INSCRIPCIÓ MENJADOR

SALUT DENTAL AL MENJADOR ESCOLAR

Comencem el curs 2022-23

Benvolgudes famílies,

Comencem el curs 2022-23 plens d’il·lusió i amb moltes ganes de retrobar-nos!

Us fem arribar un quadre resum de com farem les entrades i les sortides a l’escola.

Fins dilluns!

CIRCULAR INSCRIPCIÓ INICIAL MENJADOR

Gestió casos COVID. Actualització

RESUM GESTIÓ DE QUARANTENES I TEST ANTIGÈNIC RÀPID (TAR)

Sagrada Família 1r

El dilluns, 4 de març, els i les alumnes de 1r van anar a visitar la Sagrada Família. La visita va ser molt interessant ja que van aprendre moltes coses sobre Gaudí i la seva creació més coneguda arreu del món.

Cliqueu aquí per accedir a les imatges.