PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19:

El període de preinscripció, de cara al curs 2018-19, s’inicia aquest divendres 13 d’abril fins al dimarts 24 d’abril. Adjuntem horari d’atenció personalitzada, de la nostra escola.

IOGURT DE MADUIXA

Aquesta tarda ens ha visitat la mare de la Maria, ha vingut  carregada i preparada per ensenyar-nos com fer un iogurt de maduixa.
Ens ha quedat la classe amb una oloreta , mmmm…. alguns no s’han pogut resistir i se l’han menjat abans de sortir.
Aquí podeu… Llegeix més»

Explorem l’entorn de Vallirana

El passat dimarts 17 d’abril, tots els nens i nenes d’infantil vam fer una sortida relacionada amb el projecte de l’escola: “La Terra, quina aventura”.
Vam agafar les nostres motxilles i vam anar d’excursió a l’Ermita de Sant Silvestre i el seus voltants. En ho vam… Llegeix més»

SORTIDA DE 1r AL C.R.A.R.C

Els nens i nenes de primer hem anat al C.R.A.R.C a Masquefa.
Ens ha acompanyat la pluja  fluixa, i hem pogut fer la visita a tot els recorregut del C.R.A.R.C.
Hem tocat una serp, dues tortugues gran i unes molt petites que acabaven de néixer. I hem… Llegeix més»

VISITA A MONTBLANC!

Els nens i nenes de 5è vam anar a visitar Montblanc com a activitat d’exploració per tal de treballar, des de l’àrea de Coneixement del Medi, l’Edat Mitjana.

Vam visitar l’església de Santa Maria i la petita església de Sant Miquel. Al mateix temps, vam… Llegeix més»

Minipeses per berenar

El berenar que ens hem preparat aquesta tarda amb el pare i la mare del Joel ha estat ben curiós: hem fet peses petites, semblants a les del gimnàs, però amb aliments. A una hem posat pa, formatge, pernil i l’altra era de tomàquet i… Llegeix més»

Experimentem amb energies renovables!!

Els nois i noies de 6è hem investigat l’enegia i les seves fonts. hem treballat les energies renovables i les No renovables. Després de recordari ampliar el que sabíem sobre aquestes energies hem experimentat amb una d’elles creant un FORN SOLAR. Amb materials que tenim… Llegeix més»

Vallirana, quina aventura!

Dijous  van venir de l’ajuntament  a explicar-nos un conte a la classe de la Muntanya. Es tracta de: Vallirana, quina aventura!;  i vam aprofitar aquesta ocasió tan especial per estrenar la recentment reformada biblioteca de l’escola, aquí vam poder escoltar i veure  les aventures del Silvestre i… Llegeix més»

Projecte Recerkids!!

Estem participant en el Recerkids, que és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària.
Amb aquest programa farem ciència, recerca i ens… Llegeix més»

La mona “abella” de P3

Que millor que per finalitzar el projecte de les abelles i per tancar el trimestre que fer una mona amb forma d’abella. Mireu que boniques han quedat, mmmmmm!!!!
Bones vacances, famílies!!!!!

Activitas en família P4

A P4 continuem portant a terme el projecte “activitats en família”. Aquest curs amb el lema “Jo sóc/ a mi m’agrada”.
Gràcies per col·laborar i compartir amb nosaltres el vostre temps, ja sabeu que ens encanta que vingueu i us animo a participar!!
A continuació us adjunto… Llegeix més»