Benvinguts i benvingudes al nou web de l’escola Pompeu Fabra!

MIREU QUINES HAMBURGUESES!

La mare de l’Alexandra ens va portar  els ingredients per preparar una hamburguesa molt completa i variada.Teníem enciam, tomàquet, formatge i salsa de tomàquet, cadascú va triar el que volia posar a la seva hamburguesa i la va fer al seu gust.

Aquí  podeu veure com la preparem:

P4 ANEM D’EXCURSIÓ A LA VEREMA

Ahir la classe de les marietes vam anar d’excursió a Mas Albornà de Sant Martí Sarroca.
Vam gaudir molt de les explicacions fetes per la Montse, la Judit, el Marc i el Paco, que ens van ensenyar tot el procés de la Verema, així com les… Llegeix més»

Excursió al Poble Espanyol

Som uns alumnes de 5èB i ara us explicarem com va anar la excursió que vam fer ahir al Poble Espanyol.

Primer ens van presentar als monitors i vam aprendre molt sobre les altres comunitats, que eren: València, Andalusia, Aragó, etc.
Després vam fer una gimcana… Llegeix més»

INVESTIGACIÓ DE LES LLAVORS DELS GIRA-SOLS

La classe dels gira-sols, ha investigat com són les llavors del gira-sol: LES PIPES.
Vam portar pipes amb sal, torrades i pelades. I vam mirant-les amb les lupes.
Ens va agradar molt l’experiència!
A la mateixa vegada vam pensar en barrejar l’oli del gira-sol amb aigua per veure… Llegeix més»

LES TABLETS: FACILITADORES DE L’APRENENTATGE!

Des de l’inici de curs, ja estem fent diverses activitats amb el suport de les tablets. Aquestes ens ajuden a accedir a la informació i poder-la processar per a diferents treballs tot contribuint a l’assoliment de diverses competències tals com la digital.
Aquí teniu un seguit… Llegeix més»

ELS ESCACS A 5è!

Concentració, estratègia, càlcul, observació, memòria… són algunes de les habilitats intel·lectuals que s’activen jugant als escacs.
Als nens de 5è els hi encanta i estan molt motivats. A més a més, a través dels escacs, estem treballant el text instructiu.
Aquí teniu l’enllaç amb les imatges:    Llegeix més»

Decorem la classe de les abelles!

A la classe de les abelles estem molt treballadors i engrescats.
Vam fer un mural per explicar on anàvem abans de venir a l’escola i vam posar la nostra foto a la imatge corresponent. També vam fer un altre  per explicar que ara anem a P3,… Llegeix més»