CONCERT DE SANTA CECÍLIA A CÀRREC DELS MÚSICS DE L’ESCOLA

El passat dimecres 22 de novembre els músics de l’escola ens van oferir un concert ben agradable.
Els alumnes de 4t, 5è i 6è que estudien algun instrument ens van preparar un concert al gimnàs de l’escola i els de Cicle Superior també van anar a… Llegeix més»

LLIMONES I TARONGES FAN PSICOMOTRICITAT AL PATI

Dimecres passat les llimones i taronges van viure una sessió de Psicomotricitat diferent. En comptes d’anar al gimnàs, van experimentar al pati de l’escola de P3 i P4 amb diferents materials, adonant-nos de que pot arribar a ser molt divertit!
Unes escales que es convertien en un tobogan, pilotes… Llegeix més»

La Vall de les Feixes

L’alumnat de sisè de primària estem estudiant la línia del temps. Entre les diferents èpoques que coneixem hi ha l’Edat Mitjana i aquest dilluns, 20 de novembre, vam poder observar i entendre millor com es vivia en aquesta època a Cerdanyola, concretament a la Vall… Llegeix més»