JORNADA INTENSIVA

De dimarts 5 de juny a divendres 22 de juny de 9 a 13h

CAIXES D’EXPLORACIÓ I CREACIÓ MUSICAL a 2n, 3r, 4t i 5è

Les caixes d’exploració i creació musicals són un conjunt de materials que els alumnes han d’explorar i utilitzar per tal d’assolir un objectiu cooperativament. El resultat sol ser una creació o una representació artística per compartir amb la resta de companys.
Durant aquest mes de… Llegeix més»

RACONS D’EXPLORACIÓ DE MÚSICA I MOVIMENT a P3, P4, P5 i 1r

Els nens i nenes d’Educació Infantil i de primer hem acabat el curs explorant diferents racons musicals. Hem fet de directors, hem tocat instruments, n’hem construït, hem ballat, hem fet ús de les tablets i hem expressat la música a través de la pintura.
En… Llegeix més»

P3: CANVIS…

Recordeu les cares que feien Cireres i Maduixes quan van entrar a l’escola? Voleu veure quin són els canvis ara que ja seran futures Llimones i Taronges? Us mostrem un petit viatge en el temps, que de ben segur heu notat al llarg d’aquest curs.
Llegeix més»

Teatre de pares i mares

Com cada fi de curs, el grup de teatre de famílies, mestres i amics de l’escola ens va oferir una representació d’una obra elaborada per ells. Tots els alumnes i mestres s’ho van passar d’allò més bé. Els hi va agradar molt !!!
Moltes gràcies, sou… Llegeix més»