STORYTELLING, un taller interdisciplinar de conte

Durant aquest últim trimestre hem volgut engrescar els nostres alumnes de sisè en una experiència multidisciplinar; l’Storytelling. Partint d’un conte en llengua anglesa que els alumnes han reproduït oralment, li hem donat vida a través de la Plàstica, so a través de la Música, i moviment a l’àrea de l’Educació Física. El resultat ha estat una espectacular experiència audiovisual i plàstica que, a part de compartir-la en directe amb la resta de l’alumnat, també volem compartir amb vosaltres. Esperem que la gaudiu!

Aquí us deixem amb  algunes de les imatges del procés:

BONES VACANCES!

Un curs més…. Un altre curs creixent, aprenent, gaudint, descobrint…. Moltes experiències viscudes i d’altres d’iniciades que continuarem el proper curs. Divendres vam compartir l’últim dia per desitjar-nos unes bones vacances i ens hem fet molts petons i abraçades.
Així que, famílies, a gaudir d’aquest estiu.… Llegeix més»

CAIXES D’EXPLORACIÓ I CREACIÓ MUSICAL a 2n, 3r, 4t i 5è

Les caixes d’exploració i creació musicals són un conjunt de materials que els alumnes han d’explorar i utilitzar per tal d’assolir un objectiu cooperativament. El resultat sol ser una creació o una representació artística per compartir amb la resta de companys.
Durant aquest mes de… Llegeix més»