Documentació i criteris de prioritat

Sistema de puntuació

Criteris prioritaris:

• L’existència de germans o germanes que ja estudiïn en el mateix centre educatiu, 50 punts.
  • La proximitat geogràfica de l’escola al domicili de l’infant o jove, 30 punts.
  • Si el pare o la mare percep l’ajut de la renda garantida de ciutadania, 15 punts.

Tot seguit, si hi ha un empat en la puntuació de les sol·licituds, s’aplica la puntuació dels criteris complementaris, que serveixen per desempatar.

Criteris complementaris:

• L’existència d’un membre de la unitat familiar amb una discapacitat superior al 33%, 15 punts.
  • Si el pare o mare treballa al centre triat en primera opció, 10 punts.
  • Si l’alumne o alumna forma part d’una família nombrosa o monoparental, 10 punts.
  • Si l’alumne o alumna que es preinscriu té germans bessons, 10 punts.
  • Si l’alumne o alumna que es preinscriu es troba en situació d’acolliment familiar, 10 punts.
  • Si es té la condició de víctima de violència de gènere o terrorisme, 10 punts.