BENVINGUTS/DES A L’ESCOLA

ELS VINYALS

FOTOS INSTAL·LACIONS DE L’ESCOLA

Museu dels invents i objectes antics

Museu dels invents i objectes antics! L’alumnat de cicle mitjà ha culminat el seu projecte sobre el pas del temps amb aquest magnífic museu! Moltes gràcies a les famílies per la cessió d’aquests petits tresors familiars! Hem gaudit molt tots i totes! Llegeix més»

Artista Enric Servera amb I4 i I5

Els nens i nenes d’I4 i I5 hem estat treballant la maleta de l’artista amb l’Enric Servera i el reciclatge com a fil conductor. Com a producte final de tota la nostra feina hem creat aquesta exposició fotogràfica on hem pogut recollir totes les nostres… Llegeix més»

HORT DELS VINYALS

A punt d’arribar la primavera i l’hort dels Vinyals cada dia més bonic. Ja hem posat les plantes de carbassó i de pebrots, les tomaqueres, i unes quantes maduixeres. Tant de bo vingui una primavera plujosa! 🐌☔️🌧️