Vídeoblog literari Sant Jordi ’24

Durant aquestes setmanes prèvies a Sant Jordi, uns quants infants voluntaris de primària s’han sumat al projecte de fer un vídeoblog literari per celebrar la festa entre llibres. Van triar-ne un de la biblioteca de l’escola que els hi havia agradat molt i han fet uns vídeos recomanant-los.

És per això, que volem compartir amb tots i totes vosaltres l’enllaç a la carpeta on tindreu tots els vídeos, només heu de clicar la imatge.

Esperem que gaudiu de la bona feina que han fet i que passeu una bona diada de Sant Jordi!

Sortida Tarraco Romana 1r i 2n

El passat dimecres dia 6, l’alumnat de 1r i 2n vam anar de sortida a Tarragona, per visitar la Tarraco Romana (l’antiga ciutat romana) on vam poder gaudir de les muralles, l’amfiteatre i el circ.