BONES VACANCES

VII Certamen Literari aula hospitalària

En el VII Certamen Literari aula hospitalària va ser premiat l’alumne de 5è Ferran Bertran Aleu.  El dia 17 de maig es va fer entrega dels premis a l’aula hospitalària Dr Camprodí de l’hopital Arnau de Vilanova. Aquest any el lema del certamen era “La… Llegeix més»

El Carnestoltes arriba a l’Escola

Avui, Dijous gras o Llarder, el senyor Carnestoltes Sa Majestat Musical.ly I, s´ha presentat a tots nosaltres per comunicar-nos el decret que els dies de Carnaval haurem de complir la mar de bé.
Ban

Dia Escolar de la Pau

El dia 30 de gener vam celebrar el dia escolar de la Pau . Durant la setmana anterior s’havia treballat a les aules el tema de la pau. Cada alumne/a havia pintat una mandala.  Aquestes mandales han servit per decorar les parets de l’escola.
A les… Llegeix més»

Un logo nou

En aquests darrers dies de curs hem estrenat logotip d’escola. L’ha dissenyat desinteressadament en Marc Vidal, germà de la nostra companya Mar. En Marc Vidal treballa per a l’empresa “Instamina”.
En Marc Vidal és el dissenyador del conegut personatge “Banyetes”.
Marc : moltes gràcies !!

Festa fi de curs

El dia 21 de juny vam fer la festa de final de curs. Tots els cursos van fer una dansa o van cantar una cançó. Els últims a fer el ball van ser els alumnes de 6è. Després els vam acomiadar amb una cançó i… Llegeix més»

La Castanyada

El dia 28 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’Escola. Els nens i nenes d’educació Infantil i cicle inicial van rebre la visita de “La Castanyera”. També van fer panellets, els nens i nenes d’infantil, i tast de fruites els alumnes de cicle inicial.
Els nens… Llegeix més»

Inici de l’Acompanyament Lector

El dia 4 d’octubre vam començar el projecte d’Acompanyament lector d’aquests curs. Els nens i nenes van signar el contracte lector juntament amb la seva parella. Els dimarts de tres a 3/4 de quatre un nen/a dels grans compartirà lectures amb un nen/a més petit.

Reunió inici de curs

El  27 de setembre  vam fer la reunió inicial de curs. Les famílies i els/les mestres ens vam trobar per parlar de les dinàmiques de cada classe, les activitats que farem, què treballarem… Abans es va repartir el butlletí informatiu. La directora, l’Anna, va donar… Llegeix més»