PRESENTEM LA MASCOTA DE L’ESCOLA

Dins el projecte de dinamització de la nostra biblioteca, s’ha organitzat un concurs, entre tot l’alumnat per trobar una mascota. Després  que els infants votessin va sortir guanyador  el dibuix de la Beatriu  De Clascà Solé. Les virtuoses mans de na Maria Banús Pintó han… Llegeix més»

RUA DE CARNAVAL

El passat 9 de febrer, com ja és tradició, la rua escolar va donar el tret de sortida a les festes de Carnaval de la nostra vila. Infants, mestres, personal de l’escola i famílies acompanyats d’una lluïda  xaranga i el grup geganter vam anar… Llegeix més»

SALTEM I BALLEM (La sardana a l’ escola)

Durant aquest segon trimestre,  l’alumnat de cicle superior  de la nostra escola participa en el programa Saltem i Ballem .Aquest programa ofereix uns tallers, per aprendre a ballar sardanes, dissenyats específicament per a joves en edat escolar.
Gràcies a les sessions pràctiques a les que… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

El passat 30 de gener, infants, mestres, personal escolar i famílies, ens vam aplegar  al pati de l’escola amb un propòsit comú:  demanar la pau.
Per fer-ho, l’alumnat de sisè va llegir un manifest on expressaven  la seva voluntat per aconseguir un món on  regni la… Llegeix més»

CANTADA A LA RESIDÈNCIA D’AVIS

Els més petits de l’escola, educació infantil i cicle inicial, van decidir portar el goig de la música a  la residència local. Amb entusiasme i alegria, van interpretar cançons nadalenques que van portar somriures als rostres dels avis i àvies. Aquesta activitat no només van… Llegeix més»

MERCAT SOLIDARI DE NADAL

El passat 13 de desembre, al mercat setmanal,  l’escola va muntar una  petita parada al  mercat  setmanal. Els nens  i nenes de cicle mitjà i superior van vendre  manualitats creades per l’alumnat de Primària , objectes donats per les famílies i una deliciosa xocolata desfeta.… Llegeix més»

Sortida tardor

Com cada any l’alumnat d’infantil i cicle inicial ha fet la sortida del primer trimestre al parc del Segre per observar els canvis de la natura quan arriba la tardor.

Ens visiten els bombers

El dimarts 7 de novembre es va realitzar el simulacre d’emergència al nostre centre. L’alumnat d’educació Infantil va aprofitar la visita dels bombers a l’escola per pujar al seu camió i conèixer algunes de les seves activitats.

La Castanyada

Enguany la castanyera ens ha tornat a fer una visita.
L’alumnat d’educació infantil i cicle inicial han gaudit dels contes i les cançons que ens ha explicat i cantat la castanyera.
L’alumnat de cicle mitjà i superior s’ho han passat molt bé veient el ball tradicional que… Llegeix més»

Camins escolars

El passat 15 de setembre, dins el marc  de la Setmana Europea  de la Mobilitat , l’alumnat de sisè conjuntament amb personal del CAP de Ponts, l’ Ajuntament de Ponts   i mestres de l’escola van pintar alguns  dels passos de vianants que es troben a… Llegeix més»

Celebrem la festa major

Tot l’alumnat d’infantil, per celebrar la festa major del poble han treballat els gegants i els capgrossos.
Els alumnes i les alumnes d’I3 han decorat el seu gegant i geganta amb gomets i l’alumn at d’I4 i I5 els han pintat.

Llegeix més»

MULTIESPORTS A L’ESCOLA DE PONTS!

Des del Pla Català de l’Esport Escolar i conjuntament amb el Consell Esportiu de la Noguera l’escola de Ponts ha pogut oferir a tot l’alumnat l’activitat extraescolar de Multiesports.
En aquestes sessions han pogut treballar el desenvolupament de les habilitats motrius bàsiques, el treball en equip,… Llegeix més»

Sant Jordi

Enguany aquest Sant Jordi ha estat carregat d’activitats.
Hem creat punts de llibre ben xulos i roses ben boniques.
A més hem representat la llegenda de Sant Jordi amb unes versions ben creatives.
Els més grans de l’escola van anar a llegir poemes al casal de la gent… Llegeix més»

Activitat de plàstica!

En motiu dels 50 anys que celebra l’escola aquest any cada alumne de la classe de sisè ha escollit una paraula que vincula amb l’escola. A partir d’aquí, amb un pirogravador l’hem escrit en una fusta. Els ha encantat realitzar aquesta activitat i aquíLlegeix més»

L’Acrosport a l’Educació Primària

Aquest segon trimestre, a les classes d’Educació Física del Cicle Inicial (iniciació, nivell fàcil), Cicle Mitjà (nivell mig) i Cicle Superior (tecnificació, nivell avançat) de Primària, s’ha treballat la Unitat didàctica d’Acrosport.
L’Acrosport és una activitat acrobàtica que consisteix en formar figures humanes. Integra aquests elements:… Llegeix més»