3r-Cursa d’orientació

Benvolgudes famíllies,
el passat 13 de març, l’alumnat de tercer vam anar a fer una cursa d’orientació al Fòrum. Aquesta consistia en realitzar un recorregut determinat amb l’ajut d’un mapa. Calia passar en el menor temps possible per una sèrie de punts de control assenyalats amb… Llegeix més»

2n – DANSA ARA

Aire va ser el gran dia!!
Després de setmanes de feina i assaig, els nens i nenes de segon van participar a l’espectacle de música i dansa al Palau Sant Jordi.
Un dia molt especial perquè vam poder compartir les danses treballades amb milers d’infants d’altres escoles i… Llegeix més»

8 de març-Dia de la Dona

Benvolgudes famílies de l’escola,
Com a comunitat educativa contribuïm a avançar en coeducació i equitat de gènere. És per això que enguany, pel 8 de març, dia de la Dona, hem preparat amb la col·laboració de la comissió de Coeducació, Igualtat i Diversitat de l’AFA un… Llegeix més»