Menjador escolar

El servei de menjador escolar és un servei complementari i necessari de l’activitat educativa de l’escola i pretén donar resposta a les famílies que ho sol·liciten. És un espai on, a part de garantir l’alimentació adequada dels alumnes, ha de possibilitar l’adquisició d’hàbits i habilitats per a la vida quotidiana.

L’AMPA de l’escola és qui gestiona aquest servei que el té contractat amb l’empresa COM A CASA MENJADORS ESCOLARS Aquesta s’encarrega de l’elaboració del menjar i les tasques de monitoratge.

L’escola disposa de cuina pròpia, per tant es cuinen els menús al mateix centre.

🗓Organització i horaris :

El calendari de prestació del servei correspon a tots els dies lectius del curs escolar, exceptuant els els períodes de vacances, festes locals i dies de lliure disposició. L’horari comença a les 12.30h quan els alumnes acaben les classes del matí fins a les 15.00h en que comencen les classes de la tarda.

Durant el període de jornada intensiva de setembre i juny, l’horari del servei serà de 13.00h a 15.30h.

L’escola disposa de dos espais de menjador habilitats. L’espai  situat a la planta baixa de l’edifici principal, és una sala àmplia i lluminosa amb tot el necessari per a les necessitats dels alumnes. L’alumnat d’educació infantil disposa de menjador propi a l’aulari, amb els avantatges que comporta la proximitat amb el seu espai més proper i conegut del centre.

El personal encarregat de dur a terme l’atenció de l’alumnat està format per una coordinadora i diverses monitores, per a realitzar les tasques directes amb els alumnes, i una coordinadora pedagògica, que fa les tasques de suport i avaluació de funcionament.

🍴Menús :

La confecció dels menús es realitza amb els criteris nutricionals del Departament de Sanitat i les recomanacions dels organismes de Salut Pública. Es procura que hi hagi varietat d’aliments i tècniques de cocció, que sigui una dieta equilibrada, i que s’utilitzin productes de  temporada. També hi ha previstos menús especials per casos específics.

La dietista de l’empresa elabora els menús mensuals que es publiquen al web www.comacasamenjadors.cat i es pengen a la cartellera de l’entrada de l’escola.