Diada de Sant Jordi a l’escola!

XVI Certamen literari de la ZER El Francolí

(Si cliqueu la fotografia, us enllaçarà a l’article de la nostra pàgina web)
7è Itinerari de Lectura en veu alta de l’Escola de La Riba

(Si cliqueu la fotografia, us enllaçarà a l’article de la nostra pàgina web)
Diada infantil… Llegeix més»

PROJECTE VINCLES. Aprenem amb les famílies!

La Paqui Ollé és la mare de l’Oriol de 6 anys i és tècnica en farmàcia a l’Hospital de Santa Tecla de Tarragona. Els nenes i nenes de l’escola van poder aprendre quines són les seves funcions a l’hospital.

La Paqui, va explicar de manera molt didàctica… Llegeix més»

7è Itinerari de lectura en veu alta

La Plaça Major era l’espai idoni per iniciar el que seria la setena edició de L’ITINERARI DE LECTURA EN VEU ALTA de l’Escola de La Riba. La Teresa González de 6è, a les 11h en punt presentava l’acte i donava la benvinguda a tots els assistents,… Llegeix més»

XVI Certamen literari de la ZER El Francolí

XVI CERTAMEN LITERARI de la
ZER EL FRANCOLÍ a La Riba

En aquesta trobada ens visita Eulàlia Canal, autora de literatura infantil i juvenil, i poetessa. Psicòloga de professió, ha col·laborat en diferents projectes infantils en el camp de la música i el teatre, i escrivint lletres… Llegeix més»

Sant Jordi 2018

Compartim el cartell d’activitats que es duran a terme per tal de celebrar la Diada de Sant Jordi.
Els actes s’inicien aquest dijous 19 d’abril amb el Certamen literari de la ZER i finalitzen el dilluns 23 d’abril amb Les danses esbojarrades, activitat subvencionada per l’Ajuntament de La… Llegeix més»

PROJECTE VINCLES. Aprenem amb les famílies.

Josep Fort i Romeu, alcalde de La Riba ens convida a passejar-nos pel seu lloc de feina, l’Ajuntament. El Josep, també és l’avi de la Judit i l’Aina de 7 i 11 anys i per aquest motiu hem pogut conèixer una mica més quines són… Llegeix més»

L’anglès a l’escola

Des de l’escola de La Riba considerem que aprendre idiomes a una edat primerenca pot ser molt beneficiós per als nostres alumnes. A l’aprendre nous idiomes desenvolupen competències lingüístiques, assimilen millor totes les llengües (incloses la materna) i coneixen altres cultures i maneres de pensar… Llegeix més»

Club de lectura: “Un secret que només sé jo”

L’Escola de La Riba segueix realitzant el seu projecte de Parlem de llibres. Un projecte que va néixer gràcies a la formació que des de ja fa uns anys van assistir mestres i ex-companyes al Seminari de Biblioteques de l’Alt Camp i la Conca de Barberà… Llegeix més»

7è Itinerari de lectura en veu alta

S’acosta Sant Jordi i ja tenim data pel 7è ITINERARI DE LECTURA EN VEU ALTA. Serà el proper divendres 20 d’abril a les 11:00h.
 Les lectures les oferiran alumnes, familiars i veïns en diversos espais emblemàtics de la població; La Plaça Major, La Font de… Llegeix més»

XIV Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta

L’Escola de La Riba ha participat al XIV Certamen Nacional infantil i juvenil de Lectura En Veu Alta al @centre de lectura de Reus.
Avui era el torn de les categories de Grumets vermells i grumets verds. L’Emma García i l’Aixa… Llegeix més»

Poda de l’olivera del pati

El Comitè ambiental de l’escola us convida a participar de la poda de l’olivera del pati el proper dijous 12 d’abril a les 17:00h de la tarda.
Els membres del Comitè, la mateixa tarda, també realitzaran tasques de manteniment de l’hort escolar.
Cuidem l’hort amb l’ajuda… Llegeix més»

PROJECTE VINCLES. Aprenem amb les famílies

L’avi Condoro i l’àvia Cecília van ser els protagonistes de la tarda del dimarts. Els avis de l’Eduard i de l’Enric ens van visitar per compartir amb tots nosaltres les seves aficions i una de les feines que havia fet, ja fa anys, el seu avi.

L’avi Condoro els… Llegeix més»

Publicacions al setmanari El Vallenc (març 2018)

El Setmanari El Vallenc fa ressò de les activitats dutes a terme a l’Escola de La Riba durant el mes de març.

Mona mona, ben rodona, amb un ou i una ploma!

Acabem el trimestre elaborant les tradicionals Mones de Pasqua!

Els nens d’Educació infantil, cada divendres treuen una cama a la Vella Quaresma. El passat divendres els hi va deixar alguns ingredients per fer la mona.

Van haver de repartir flors, plomes, pollets, boletes de xocolata i lacasitos a… Llegeix més»