4a Festa de l’arbre

🍃El Comitè ambiental de l’Escola La Riba, format per mestres, famílies i alumnes organitzen la 4a Festa de l’arbre pel proper diumenge 4 de març de 2018. També hi col·labora l’AMPA i l’Ajuntament de La Riba.
🍃 L’Escola que està adherida al… Llegeix més»

Publicacions al Setmanari El Vallenc

El Setmanari El Vallenc fa ressò de les activitats dutes a terme a l’Escola La Riba; la celebració del Dia escolar de la Pau i la no violència i també tot el recull de propostes realitzades… Llegeix més»

CARNAVAL 2018

La setmana de Carnaval sempre és una setmana moguda, divertida i diferent! Ja ho diuen, PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!

És una setmana de somriures, d’alegries, gresca i xerinola!

L’Escola de La Riba s’ha omplert de festa i diversió amb totes aquestes propostes:

LA TAULA DE LLUM!

Avui hem estrenat un nou espai a l’aula dels petits: UNA TAULA DE LLUM!!!
Les taules de llum permeten crear un espai d’aprenentatge atractiu i acollidor. És un excel·lent recurs educatiu per a la integració sensorial, l’observació, l’atenció i l’aprenentatge de la lectura, l’escriptura, les matemàtiques,… Llegeix més»

ANEM A VEURE EL FUSTER DEL POBLE

A L’ESCOLA SE’NS VA TRENCAR UNA PISSARRA I UN LLITET PER LES NINES. VAM DECIDIR DE PORTAR-HO AL FUSTER A VEURE SI ENS PODIA AJUDAR.

L’ÀNGEL ENS VA EXPLICAR QUE ENS FARIA UNA FUSTA NOVA PEL LLITET. FARIA SERVIR UNA SERRA I UN METRE.
PER ARREGLAR-NOS LA… Llegeix més»

LA RUA DE CARNAVAL DE L’ESCOLA!

Ja tenim el Carnestoltes ben apunt per sortir de gresca, si si, també ens vol acompanyar a la Rua de Carnaval de l’Escola La Riba!

Us esperem aquest divendres 9 de febrer a les 15h de la tarda per sortir a fer… Llegeix més»

L’Escola celebra el dia de la PAU i la no violència

El dia començava amb un somriure, ens esperava un dia especial ja que al llarg de la jornada es durien a terme propostes i dinàmiques encaminades al treball dels valors i sentiments relacionats amb la PAU I LA NO VIOLÈNCIA. Diverses activitats han ajudat a contribuir,… Llegeix més»

Dia de la no violència i la PAU

1. DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU. Per una educació permanent en la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Us compartim el cartell-programa d’activitats organitzades pel proper dimarts 30 de gener. Es duran a terme propostes encaminades… Llegeix més»

La Festa de Nadal de l’escola

Al matí tots els alumnes i mestres de l’escola van fer cagar el tió! Aquest ens va cagar joguines i jocs i també algunes llaminadures! Gràcies a la col·laboració de l’AMPA vam poder gaudir d’un bon esmorzar!

Els més petits de l’escola també van alimentar durant força… Llegeix més»

Bona tornada!

Ja hi tornem a ser, demà tornem a l’escola després d’unes vacancetes que ajudaran a entomar amb moltes ganes aquest segon trimestre.
 Ens retrobarem compartint les vivències, experiències, il•lusions i alegries viscudes aquestes festes nadalenques!